3

دنیزلی: به دلیل تعهداتم ،تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارم

  • کد خبر : 14528
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۸

‘ مصطفی دنیزلی ‘ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در آنکارا ضمن رد درخواست برای حضورش به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس گفت: به دلیل مشغله کاری و تعهد به قراردادهایم ، در برهه کنونی نمی توانم به حضور در ایران و کار در این کشور بیندیشم. وی با اشاره به اینکه از […]

‘ مصطفی دنیزلی ‘ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در آنکارا ضمن رد درخواست برای حضورش به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس گفت: به دلیل مشغله کاری و تعهد به قراردادهایم ، در برهه کنونی نمی توانم به حضور در ایران و کار در این کشور بیندیشم.
وی با اشاره به اینکه از برخی از باشگاه های ترکیه، کشورهای عربی ، روسیه و چین درخواست همکاری داشته است ،اظهار داشت: همین مشکلات کاری موجب شده است که به درخواست آنان نیز پاسخ منفی بدهم .
دنیزلی هم اکنون به عنوان یکی از مفسران ارشد ورزشی در کانال تلویزیونی ‘ لیگ . تی . وی ‘ ترکیه فعالیت می کند.
وی در ادامه از علاقه اش به مردم ایران سخن گفت و افزود: مردم ایران را بسیار دوست دارم و هر زمان که فرصت کنم به ایران سفر خواهم کرد.
مربی اسبق تیم های پاس و پرسپولیس تهران با اشاره به وجود دوستان بسیار در ایران گفت: در مدتی که در ایران حضور داشتم دوستان بسیار خوبی پیدا کردم که هم اکنون با آنان در ارتباط هستم ولی متاسفانه در شرایطی نیستم که بتوانم بار دیگر به ایران بازگردم و هدایت تیم پرسپولیس را برعهده بگیرم.
مصطفی دنیزلی در مدت حضورش در ایران همراه با تیم های پاس و پرسپولیس به نتایج خوبی در لیگ فوتبال باشگاه های ایران دست یافت. وی همچنین با تیم های بشیکتاش، فنرباغچه و گالاتاسرای به عنوان قهرمانی لیگ فوتبال باشگاه های ترکیه دست یافته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر