4

مشهورترین فوتبالیست مسلمان حال حاضر کیست؟+تصویر

  • کد خبر : 146611
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳

ستاره بلامنازع بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه به طورحتم بالاتر از ستاره‌هایی نظیر کریم بنزما و…در بین فوتبالیست های مسلمان کنونی قرار دارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، “فرانک بلال یوسف محمد ریبری” که در سال ۲۰۰۶ ودر پی موفقیت هایش در جام جهانی ۲۰۰۶ به اسلام گروید و ۳ نام اسلامی را برای خود برگزید، به طور حتم برترین فوتبالیست مسلمان کنونی و ستاره اثرگذار بایرن مونیخ است.

فرانک بلال یوسف محمد ریبری ۳۱ ساله شماره ۷ بایرن مونیخ فوتبال خود را در ۱۹ سالگی از بولونه فرانسه اغاز نمود و در سال ۲۰۰۴ موفق شد به تیم متز راه  یابد و پس از آن به گالاتاسرای در سال ۲۰۰۵ بپیوندد . از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ در مارسی به عنوان یک بال نفوذی روزگار عالی را سپری کرد و در ۶۰ بازی ۱۱ گل به ثمر رساند و حتی در جام جهانی ۲۰۰۶ با گلزنی برابر اسپانیا سبب شد تا در تیررس تیم های بزرگی چون بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار گیرد.

فرانک ریبری با مبلغ ۲۵ میلیون یورو در نهایت به بایرن مونیخ در سال ۲۰۰۷ میپیوندد تا رکورد نقل و انتقالات سرخپوشان الیانس اره نا نیز شکسته شود و از سال ۲۰۰۷ تاکنون در این تیم مطرح المانی طی ۱۸۱ بازی ۶۴ گل به ثمر برساند که برای یک هافبک رکورد عالی باشد.

ضربات آزاد ریبری بسیار عالی و اثرگذار بوده وبارها بایرن مونیخ از این ضربات نهایت بهره را برده وحتی چندین بار هم نام وی جز ۳ بازیکن برتر سال فوتبال جهان و نامزد نهایی توپ طلا قرار گرفته است.

فرانک بلال یوسف محمد ریبری در ۸۱ بازی ۱۶ گل به ثمر رسانده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146611

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر