1

طراحی جدید کارت ویزیت های عاشقانه + تصاویر

  • کد خبر : 14722
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰

هر طرحی را برایتان چاپ می کنیم؛ اگر نمونه ای از آن آورده شود، بهترین طراحی در این زمینه را انجام می‌دهیم. به گزارش خبرنگار برنا کارت ویزیت در روابط اجتماعی و تجاری، اعتبار و پرستیژ به حساب می‌آید و جالب اینجاست که افراد می‌توانند به راحتی و برای هر اطلاعاتی اقدام به تهیه کار […]

هر طرحی را برایتان چاپ می کنیم؛ اگر نمونه ای از آن آورده شود، بهترین طراحی در این زمینه را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار برنا کارت ویزیت در روابط اجتماعی و تجاری، اعتبار و پرستیژ به حساب می‌آید و جالب اینجاست که افراد می‌توانند به راحتی و برای هر اطلاعاتی اقدام به تهیه کار ویزیت کنند،البته با پرداخت هزینه موسسه خدمات چاپ مورد نظر.

انتشار تصویر کارت ویزیتی در فضای مجازی با چهره یک جوان با موهای بزک کرده یا فشن امروزی به علاوه کلی طرح های قلب و گل و بلبل و یک شماره موبایل و اسم مستعار یا حداکثر نام کوچک فرد زاویه دیگری از این قضیه را آشکار کرد.

به سراغ موسسات خدمات چاپ رفتیم تا ببینیم هر اطلاعاتی را در کارت ویزیت سفارشی داده شده چاپ می کنند یا خیر.

مسوول خدمات چاپی در حوالی میدان انقلاب عنوان می کند:« هر طرحی را برایتان چاپ می کنیم؛ اگر نمونه ای از آن آورده شود، بهترین طراحی در این زمینه را انجام می‌دهیم.برای چاپ کارت ویزیتی از جنس پی بی سی ( شبیه عابر بانک ) بین ۵ تا ۱۲۵ هزار تومان بابت هر هزار عدد باید هزینه کنید.

بنا بر گزارش برنا یم موسسه چاپ دیگر برای تهیه یک کارت ویزیت فانتزی با عکس خانم و آقا با کمی مکث، چاپ آن را به آینده موکول می کند.

خدمات چاپ دیگری در میدان امام حسین که طرح های جدیدتری دارد، برای این کار پیشنهاد چاپ کارت ویزیت‌های سه بعدی را می دهد و برای چاپ هر ۵۰۰ عدد آن ۴۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14722

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر