1

فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس/ جدیدترین بازیکن مدنظر درخشان لو رفت

  • کد خبر : 147489
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶

دفاع راست یکی از نقاطی است که پرسپولیس ضعف را در آن به طرز مشهودی حس می‌کند.

برای حمید درخشان، مهم‌ترین نکته، تقویت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نیم فصل است. او می‌داند که اگر نقاط ضعف پرسپولیس را پوشش ندهد با مشکلات عدیده‌ای در ادامه راه مواجه خواهد شد.
ضعف در دفاع راست پرسپولیس باعث شده تا حمید درخشان به دنبال جذب یک مدافع راست تخصصی باشد. بعد از جدایی اجباری حسین ماهینی از پرسپولیس، کادر فنی این تیم عزم خود را برای جذب یک مدافع راست تخصصی جزم کردند اما در بازار، بازیکنی بهتر از مهدی جعفرپور پیدا نکردند.
درخشان به جعفرپور میدان داد، مقابل گسترش فولاد و در تهران اما به نظر می‌رسد از او راضی نیست، چون مذاکره با بازیکنان دیگر را آغاز کرده است. بازیکنانی که در لیگ برتر به میدان می‌روند و برای تیم‌های‌شان کلیدی و تاثیرگذارند. دفاع راست اصلی و مورد نظر درخشان اصلیتی خوزستانی دارد و در باشگاه فولاد بازی می‌کند. یوسف وکیا با بازی‌های درخشانی که در ترکیب فولاد و تیم المپیک انجام داده بدجوری مورد توجه درخشان قرار گرفته و به نظر می‌رسد پیغام‌هایی هم از سوی سرمربی پرسپولیس برای او فرستاده شده است. درخشان به بازی وکیا اعتقاد دارد و بر همین اساس این مدافع راست را زیر نظر گرفته تا اگر توانست جذبش کند. وکیا که چند سالی است در تیم بزرگسالان فولاد حضور دارد، این فصل و با آمدن دراگان اسکوچیچ به بازیکن اصلی فولاد بدل شد و بازی‌های درخشانی هم ارائه داد. او در طول ۱۴ هفته گذشته بازیکن اصلی فولاد بوده و در سمت راست، با نفوذهایی که انجام داده، بازیکنان سمت چپ حریف را آزار داده است.
یوسف وکیا به جز سه بازی، حد فاصل هفته هفتم تا نهم لیگ چهاردهم که در اختیار تیم المپیک بود و در بازی‌های آسیایی اینچئون حضور داشت در تمام بازی‌های فولاد فیکس بوده و امید خالدی را نیمکت نشین کرده است. او به بازیکنی ترجیح داده می‌شود که فصل قبل از بهترین بازیکنان فولاد بود و نقش غیر قابل انکاری در قهرمانی این تیم ایفا کرد.
باید دید آیا در صورت رسمی شدن پیشنهاد، باشگاه فولاد با انتقال مدافع راست ۲۱ ساله خود به پرسپولیس موافقت خواهد کرد یا نه؟ به نظر می‌رسد که باشگاه فولاد با جدایی مدافع راست توانمندش مخالفت کند، به این دلیل که در کورس قهرمانی قرار دارد و به همین راحتی‌ها یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان خود را از دست نخواهد داد.

 

ایران ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147489

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر