3

وحدت و یگانگی مدیران در اجرای پروژه ها قابل ستایش است

  • کد خبر : 14767
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۰

محمد نجاردر مراسم افتتاح پروژه های شهرداری قزوین گفت: عرصه انتخابات عرصه ای است که دشمن بیش از هر زمینه دیگری از مردم و نظام اسلامی ضربه خورده است. و در حال حاضر توطئه دشمن بر این حوزه معطوف است. وزیر کشور به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با تاکید بر این‌که […]

محمد نجاردر مراسم افتتاح پروژه های شهرداری قزوین گفت: عرصه انتخابات عرصه ای است که دشمن بیش از هر زمینه دیگری از مردم و نظام اسلامی ضربه خورده است. و در حال حاضر توطئه دشمن بر این حوزه معطوف است.

وزیر کشور به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با تاکید بر این‌که انتخابات برای کشور ما بسیار مهم است افزود: برگزاری انتخابات سالم، مشارکت حداکثری و افزایش آراء مردم در این صحنه انتخاباتی بسیار مهم است.

وی از ایجاد ستاد های انتخاباتی در وزارت کشور و سایر استان ها خبر داد و گفت: یقینا این انتخابات نیز پرشور تر از ۲۹ مورد انتخابات برگزار شده ، برگزار خواهد شد.

وزیر کشور همکاری و مشارکت همه را برای انتخابات ضروری دانست و افزود: هماهنگی های لازم با تمام بخش ها در این زمینه صورت گرفته است.

وی از افزایش حوزه‌های انتخابیه در استان قزوین خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری های استان یک حوزه به حوزه انتخابیه استان قزوین اضافه می شود.

وی با اشاره به این‌که در توسعه علم و دانش در حال حاضر الگو شده ایم، گفت: کار به جایی رسیده که دشمنان اسلام و ایران دست به ترور دانشمندان و نخبگان هسته ای ما می‌زنند که نشانگر اوج زبونی و درماندگی آنهاست.

محمد نجار در ادامه با اشاره به این‌که کشور عزیز ما ایران به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: حق ملت بزرگ ایران است که بیش از این برای آنها کار و تلاش کنیم.

وی به توسعه مسکن مهر به عنوان یک راهبرد دولت در کنترل قیمت مسکن اشاره کرد و گفت: این سیاست همچنان ادامه خواهد داشت و در کل کشور میلیون ها دستگاه مسکن مهر در حال ساخت و بهره برداری است.

وزیر کشور نیاز به مسکن ، تحصیل و اشتغال را از نیاز های مهم جوانان و مردم عنوان کرد و گفت: دو و نیم میلیون فرصت شغلی در سال جدید محقق می شود و این ها در جهت توسعه عادلانه کشور و در جهت ایجاد امید در مردم است.

محمد نجار همچنین به مساله بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به مجموعه تحولات ملی و بین المللی دشمن در سه زمینه جنگ سخت ، جنگ نرم و تحریم اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند.

وی توضیح داد : در عرصه جنگ سخت توان دفاعی و قابلیت ها و آمادگی های تجهیزاتی نقشه دشمن را خنثی کرده است و در جنگ نرم نیز تیر دشمن با ولایتمداری و بصیرت مردم به سنگ خورده و بی جهت نیست که آنها به دلیل عدم موفقیت در این زمینه ها سراغ تحریم اقتصادی کشورمان رفته اند.

وزیر کشور در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری قزوین با اشاره به سال جهاد اقتصادی افزود: با تلاش در زمینه اقتصادی در این زمینه نیز امید دشمن به یاس تبدیل می شود و بر ماست که با تلاش جهادی نقشه های دشمن نقش بر آب می شود.

محمد نجار از مدیران و نمایندگان استان قزوین بویژه مهندس عجم و حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد و شهردار قزوین تشکر کرد و گفت: وحدت و یگانگی مدیران در اجرا و موفقیت پروژه ها قابل ستایش است.

وی افزود: استان قزوین استان مهم در زمینه صنعت ، کشاورزی و گردشگری است و باید تلا ش کنیم بیش از گذشته زمینه خدمت و تحقق عدالت در استان قزوین فراهم شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر