2

برگزاری آموزش های منطقه ای ویژه نهمین دوره انتخابات مجلس

  • کد خبر : 21355
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۹

وزیر کشور گفت: بر اساس طراحی صورت گرفته استان ها در ۱۲ گروه تقسیم بندی شده اند و تا کنون هشت گروه شامل هفده استان روند آموزش را پشت سر گذاشته اند.

وزیر کشور گفت: بر اساس طراحی صورت گرفته استان ها در ۱۲ گروه تقسیم بندی شده اند و تا کنون هشت گروه شامل هفده استان روند آموزش را پشت سر گذاشته اند.

به گزارش افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد نجار وزیر کشور با اشاره به برگزاری آموزش های منطقه ای ویژه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور گفت:بر اساس طراحی صورت گرفته استان ها در ۱۲ گروه تقسیم بندی شدند و تا کنون هشت گروه شامل ۱۷ استان روند آموزش را پشت سر گذاشته اند.

وی اضافه کرد: نمایندگان این ۱۷ استان با میزبانی استان های گیلان، همدان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، فارس، مازندران و هرمزگان موفق شدند در دوره های تفصیلی و فشرده، با کیفیتی مناسب آموزش های لازم را فرابگیرند.

نجار افزود:آموزش ویژه مجریان انتخابات در استان تهران نیز هم اکنون در حال برگزاری است.

وزیر کشور؛ مدیران مرتبط ستاد استانداری ها، فرمانداران،بخشداران،و کارشناسان انتخابات و فن آوری اطلاعات را از شرکت کنندگان در این آموزش ها خواند و اظهار امیدواری کرد: روند آموزش در سه منطقه باقی مانده کشور شامل۹ استان، با میزبانی استان های اصفهان،کرمانشاه و قم مطابق برنامه زمان بندی موجود تا پایان هفته سوم آذر ماه به پایان برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر