2

استقلال تهران در اندیشه بازگشت به صدر جدول لیگ

  • کد خبر : 14811
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۸:۳۱

در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (دوشنبه) استقلال تهران برای بازگشت به صدر جدول ، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان سایپای البرز است. استقلال تهران- سایپای البرز استقلال در هفته گذشته با پیروزی در دربی دست به کار بزرگی زد و علاوه بر شکست حریف خود، صدر جدول را نیز […]

در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (دوشنبه) استقلال تهران برای بازگشت به صدر جدول ، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان سایپای البرز است.
استقلال تهران- سایپای البرز

استقلال در هفته گذشته با پیروزی در دربی دست به کار بزرگی زد و علاوه بر شکست حریف خود، صدر جدول را نیز از آن خود کرد. حالا استقلالیها روحیه مضاعفی برای شکست حریفان خود دارند و نمی‌خواهند صدرنشینی را به تیم دیگری تعارف بزنند.

به همین دلیل روی هر ۳ امتیاز بازی با سایپا حساب باز کرده‌اند. مظلومی برای این بازی هم چشم به مهره‌های کلیدی خود مثل جباری، کرار، حیدری و عمران‌زاده دارد. البته میداودی به جای مجیدی مصدوم در پیشانی خط حمله بازی خواهد کرد تا جای خالی کاپیتان احساس نشود.

سایپا حریف استقلال هم در هفته گذشته با شکست دادن مس کرمان برای این دیدار روحیه خوبی دارد اما مجید صالح خیلی خوب می‌داند که بازی مقابل تیم هماهنگ استقلال بسیار سخت است اما با این حال امیدش به صادقی، انصاری‌فرد و عباس محمدرضایی است تا امتیاز کسب کند.

در این هفته از رقابتهای لیگ برتر ،دیدارهای تیم های سپاهان و ذوب‌آهن که به عنوان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، به زمان دیگری موکول شد.

خبر دیگر اینکه درآغاز هفته هشتم لیگ برتر فوتبال دیشب تیم پرسپولیس با گلهای وحید هاشمیان وعلی کریمی ۲ بریک میزبان خود فجرسپاسی شیراز را شکست داد وبا ۹ امتیاز و۶ پله صعود دررتبه نهم جدول قرار گرفت.

تیم داماش گیلان با قاسمپور سرمربی جدید خود ۳ بریک برابرمیهمانش راه آهن تهران به پیروزی رسید.

نفت تهران با همین نتیجه از سد میهمان خود ملوان انزلی گذشت.

در قم تیم صبا با یک گل فولاد خوزستان را از پیش رو برداشت.

در آبادان، ‌تراکتورسازی تبریز برابر نفت آبادان ۳ – ۳ متوقف شد و جدال شهرداری تبریز و شاهین بوشهر در تبریز با تساوی یک یک خاتمه یافت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر