1

رسوایی خواننده زن لبنانی با لباسی شرم آور

  • کد خبر : 148855
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

رسوایی خواننده زن لبنانی با لباسی شرم آور
پوشش خواننده مشهور لبنانی خبرساز شد. بسیاری از مردم عرب زبان در شبکه های اجتماعی به شدت از عریانی این خواننده انتقاد کردند و اقدام او را “رسوایی” خواندند.

سایت بی بی سی فارسی (BBCPERSIAN)  با تیتر “لباسی که جهان عرب را تکان داد” به استقبال از لباس عریان خواننده زن لبنانی رفت. لباسی که به دلیل غیر عادی و بدن نما بودن با اعتراض گسترده عرب زبانان در شبکه های اجتماعی مواجه شد.

بی بی سی نوشته است: اواسط ماه نوامبر هیفا وهبی خواننده لبنانی موسیقی پاپ در برنامه تلویزیونی زنده مسابقه استعدادهای موسیقی عربی، یک لباس بلند سیاه رنگ و چسبان بر تن داشت که دو بخش آن که از بالای کمر شروع می شد و پاهای او را می پوشاند بسیار نازک و بدن نما بود.

سایت دولتی انگلستان در ادامه آورده است: ماجرا تا اینجا مثل هر داستان خبرساز دیگری است که در مورد برنامه های نمایشی و تلویزیونی دیگر ممکن است اتفاق بیافتد. اما شدت مباحثی که این موضوع در شبکه های اجتماعی به راه انداخت نشان می دهد که بحث در مورد لباس و کلا نحوه پوشش زنان در جهان عرب تا چه حد بحث برانگیز و در عین حال به شدت قطبی شده است.

بسیاری از واکنش ها در شبکه های اجتماعی به خصوص نظرات زنان در کشورهای مصر، اردن و عربستان سعودی از لباس این خواننده به شدت انتقاد آمیز است. صفتی که بیشتر از همه برای توصیف لباس او به کار برده شده “رسوایی” است. یکی از این افراد در شبکه یوتیوب نوشته است: «هنر مرز و محدودیت هایی دارد و هیفا از این خط عبور کرده است.»

هیفا وهبی قبلا نیز با لباس های خود جنجال به پا کرده است. یک زن مصری در شبکه توییتر نوشته است: «درست است که ما به نحوه لباس پوشیدن شرم آور او عادت کرده ایم، ولی نه دیگر تا این حد. این لباس او برای بینندگان یک شوک بود.»

بی بی سی در ادامه، نظرات موافقان عریانی را نیز منعکس کرده است و نوشته برخی موافق این نوع لباس پوشیدن هستند.

جام/ شبکه تلویزیونی مصری سی بی سی که برنامه مسابقه استعدادهای موسیقی عربی را پخش می کند به خاطر ظاهر شدن هیفا وهبی در این برنامه با انتشار بیانیه ای عذرخواهی کرده است. خود خانم وهبی نحوه نورپردازی صحنه را مقصر دانسته و در توییت خود نوشته که لباس او در اصل بسیار پوشیده تر است ” و از ظاهر لباسش تحت تاثیر نور شدید صحنه بسیار تعجب کرده است.” [!]

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148855

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر