2

انتقال مسلمان به استقلال به مشکل خورد/ مقصد بعدی پرسپولیس؟!

  • کد خبر : 149571
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: مسلمان با باشگاه ذوب آهن قرارداد ۲ ساله و نیمه دارد و باید به تیم خود بازگردد.

سعید آذری درباره وضعیت محسن مسلمان اظهار کرد: مسلمان بازیکن تیم ذوب آهن است و باید به تیم خود برگردد چرا که با باشگاه ذوب آهن قرارداد ۲ ساله و نیمه دارد.

وی تصریح کرد: سرمربی تیممان در نظر دارد که در صورتی که باشگاه استقلال آندارنیک تیموریان را بدهد می‌تواند محسن مسلمان را جذب کند به همین خاطر در قبال محسن مسلمان باشگاه ذوب آهن مبلغی را دریافت نخواهد کرد.

آذری افزود: به دلیل اینکه باشگاه استقلال آندو را در ازای مسلمان در اختیار ما نگذاشته ما نیز حاضر نیستیم که مسلمان را به تیم استقلال بدهیم و این بازیکن باید به تیم ذوب آهن بازگردد.

وی درباره قرارداد بستن محسن مسلمان با باشگاه استقلال عنوان کرد: محسن مسلمان بازیکن تیم ما با باشگاه قرارداد ۲ ساله و نیمه دارد و از لحاظ قانونی این اختیار را نداشته که با باشگاه دیگر قرارداد ببندد چرا که قرار بود روز گذشته فقط برای انجام مذاکرات اولیه به باشگاه استقلال برود ولی همان طور که نظاره گر هستیم این بازیکن با باشگاه استقلال قرارداد بسته است و این قرارداد از نظر باشگاه ذوب آهن بی ارزش خواهد بود.

لازم به ذکر است، همانطور که نظاره گر هستیم باشگاه ذوب آهن که قرار بود محسن مسلمان را به تیم استقلال بدهد و دیروز نیز این بازیکن با باشگاه استقلال قرارداد بست ولی در حال حاضر ذوبی‌ها این قرارداد را قبول ندارند و خواستار برگشت مسلمان به اصفهان شده‌اند و در آن سو نیز طبق شنیده‌ها گفته می‌شود که ذوب آهن قرار است این بازیکن را به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون به باشگاه پرسپولیس بدهد.

باشگاه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149571

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر