1

ناظمی : این هفته منتظر حامی مالی ۴۵ میلیاردی استقلال هستیم

  • کد خبر : 149818
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به هجمه اخیر برخی افراد و رسانه ها به وزارت ورزش گفت : امیدوارم که دلسوزان نظام و کشور ، بیشتر بدنبال حفظ ارامش ورزش باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مازیار ناظمی اظهار داشت؛ بعد از بازداشت موقت اقای سیاسی مدیر عامل پرسپولیس ، این روزها شاهد روند رسانه ای عجیب، سئوال برانگیز و فشار بر روی وزارت ورزش بابت استقلال هم هستیم در حالی که این تیم با کمترین حاشیه به کار خود ادامه می دهد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان افزود : اینکه به یکباره حامی مالی ۴۵ میلیادری به جای حامی فعلی استقلال بعد از هشت ماه سکوت پیدا می شود سوال برانگیز است.

ناظمی ادامه داد: با این حال تصور ما بر این است که این دوستان حتما بدنبال حل مشکلات فراوان این دو تیم که از مدیریت های گذشته به ما ارث رسیده ، هستند و می‌خواهند با کمک به نهاد دولت موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس را که برای سالها معطل مانده بود سرعت ببخشند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از حوصله و صبر پیشکسوتان و هواداران دو تیم برای طی شدن روند واگذاری گفت :خادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر در زمان تصمیم گیری برای گرفتن حامی مالی بیشتر از حرف و وعده های شفاهی بدنبال سامان دادن این دو باشگاه با موارد واقعی بود ولی با این حال باز هم همین هفته او منتظر حامی مالی ۴۵ میلیاردی که زیاد است !  اگر با ۲۵ میلیارد هم وارد شوند – هست تا هر چه سریعتر به استقلال کمک بیشتری شود.

ناظمی اضافه کرد : از طرف وزارت ورزش برای قبول وعده های واقعی این آمادگی وجود دارد و امیدوارم دوستان به جای مصاحبه های متعدد این هفته دست بکار شوند و به همراه حامی مالی ۴۵ میلیاردی مورد نظرشان به دفتر اقای خادم بروند و در حضور رسانه ها قرارداد ان امضا شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149818

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر