1

تبلیغات سوء برخی کشورهای غربی در مورد اسلام مایه تاسف است

  • کد خبر : 152639
  • ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تأسف عمیق از تبلیغات سوء برخی کشورهای غربی در مورد اسلام و تشدید القائات سوء اسلام‌هراسی در جهان گفت: اقدامات نابجای گروهک‌های تروریستی تکفیری در جهان به اسم دروغین اسلام، محکوم است.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ابتدای جلسه صبح امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ابراز تأسف عمیق از تبلیغات سوء برخی کشورهای غربی در مورد اسلام و تشدید القائات سوء اسلام‌هراسی در جهان گفت: اقدامات نابجای گروهک‌های تروریستی تکفیری در جهان که به اسم دروغین اسلام صورت می‌گیرد، محکوم است و نباید این اقدامات تروریستی که سابقه طولانی کشتار مسلمانان در منطقه را دارد، به پای اسلام نوشته شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به سوابق ننگین و طولانی تروریسم دولتی توسط رژیم اشغالگر قدس علیه مسلمانان به ویژه مردم مظلوم غزه، لبنان و فلسطین اشاره کرد و گفت: جای تأسف است که برخی غربی‌ها، چشم بر جنایات صهیونیست‌ها علیه مسلمانان بسته و به جای محکومیت آنها و هشدار و صهیونیسم هراسی در دنیا، علیه مسلمانان که سالهاست خود قربانی گروهک‌های تروریستی تکفیری مورد حمایت آنان در منطقه به ویژه سوریه، عراق و افغانستان هستند، اقدام می‌کنند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ابراز امیدواری کرد عقلا، اندیشمندان و بزرگان آزاده در غرب اجازه ندهند، اقدامات تروریستی مشتی گروهک‌های تکفیری که نام اسلام را بدنام کرده‌اند به پای دین رحمت و صلح، اسلام نوشته شود و همه کشورها، اعم از مسلمان و غیرمسلمان با همه اشکال تروریسم در جهان متحد و مبارزه جدی صورت گیرد.

در ادامه جلسه، با توجه به سیاسی شدن نوسانات بهای نفت در جهان، ابراز امیدواری شد که سیاست‌های اقتصادی کشور به سمت و سویی برود که وابستگی بودجه کل کشور به درآمدهای نفتی به تدریج کاهش یافته و به طور کامل قطع شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152639

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر