1

حرکت جالب همسر سرمربی تیم ملی در تالار دوحیل

  • کد خبر : 152798
  • ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۸:۳۵

۲ بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان بعد از دیدار با کرواسی تست دوپینگ دادند.

تیم هندبال ایران در حالی دیروز(دوشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در تالار دوحیل قطر برابر کرواسی قرار گرفت که در مقابل خود تیمی مدعی قهرمانی جهان و دارای بازیکنان نامدار را مشاهده می‌کرد.

* در دیدار امروز فریادهای ایرانی‌ها در ورزشگاه دیدنی بود؛ فریادهای بروت ماچک زمانی که بازیکنان ایران به آسانی فرصت خود را از دست می‌دادند و به بازیکنان حریف فرصت گلزنی می‌دادند، بازیکنان ایران که بعد از گلزنی با فریادهای خود سختی مصاف با یکی از قدرت‌های هندبال جهان را به رخ می‌کشیدند و فریاد تماشاگران ایرانی که تا آخرین لحظه از تیم ایران حمایت کردند.

* صادقی و کرمیان دیگر بازیکنان ایران بودند که در نیمه دوم بازی با کرواسی ماچک فرصت داد تا در ترکیب تیم قرار بگیرند و ترکیب دگرگون شده امروز (دوشنبه) ماچک کامل شود.

* همسر بروت ماچک سرمربی تیم ملی هندبال که خودش هم در این رشته فعال بوده در تالار دوحیل حضور داشت و با هیجان تیم ایران را تشویق کرد.

* در لحظات ابتدایی نیمه دوم زمانی که تیم هندبال ایران توانست اختلاف خود با کرواسی را تا ۴ امتیاز کاهش دهد، تماشاگران ایرانی به شدت ملی‌پوشان کشورمان را تشویق کردند و در مقابل تماشاگران کرواسی در سکوت فرو رفته بودند. برخی از هواداران کروات مضطرب با اشاره دست به یکدیگر از وضعیت بازی ابراز نگرانی می‌کردند.

* تعدادی از کارگران قطری با لباس شخصی در تالار دوحیل حضور داشتند و در زمان حمله هر ۲ تیم به تشویق مشغول بودند. گویا این بخشی از پروژه تماشاگرسازی قطر برای جام جهانی است تا سکوهای خالی ورزشگاه‌ها را با این کارگران پر کنند و جام جهانی هندبال فرصت تمرین پیش از جام جهانی فوتبال را به آنها داده است.

* با وجود ایجاد اختلاف امتیاز زیاد در لحظات پایانی تماشاگران ایرانی به شدت تیم ایران را تشویق کردند.

* سعید برخورداری و مجتبی حیدرپور از ایران بعد از بازی تست دوپینگ دادند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152798

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر