3

“خولیو ولاسکو”:ما باید به آمادگی بالاتری برسیم

  • کد خبر : 15288
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵

“خولیو ولاسکو” پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر چین در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در رختکن با بازیکنان تیمش صحبت می‎کرد، اظهار داشت: خیلی خوب کار کردید و توانستید مزد خوب کار کردن توام با تلاش‌تان را بگیرید. وی تصریح کرد: نتیجه کار، تلاش و عملکرد شما بازی‎های خوبی بود که […]

“خولیو ولاسکو” پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر چین در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در رختکن با بازیکنان تیمش صحبت می‎کرد، اظهار داشت: خیلی خوب کار کردید و توانستید مزد خوب کار کردن توام با تلاش‌تان را بگیرید.

وی تصریح کرد: نتیجه کار، تلاش و عملکرد شما بازی‎های خوبی بود که در جریان مسابقات به نمایش گذاشتید. هیچ چیز دیگر نمی‌تواند نشان دهنده  عملکرد شما بازیکنان باشد به جز بازی‎های که انجام دادید و قهرمانی که به دست آوردید.

سرمربی تیم ملی والیبال که تجربه قهرمانی در اروپا و جهان با تیم ملی والیبال ایتالیا را هم دارد، یادآور شد: از شما بازیکنان تشکر می‎کنم چون با عملکرد خوب‌تان و قهرمانی که به دست آوردید به بالاتر رفتن جایگاه من هم کمک کردید.

ولاسکو با  اشاره به راهیابی تیم ملی والیبال ایران به مسابقات قهرمانی جهان تاکید کرد: از حالا به بعد باید برای شرکت در این رقابت‎ها آماده شویم. تیم‎های شرکت کننده در رقابت‎های جهانی در سطح بالاتری هستند و ما باید به آمادگی بالاتری برسیم تا بتوانیم از این رقابت‎ها هم تجربه خوبی بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران پنجشنبه شب در دیدار پایانی رقابت‎های قهرمانی مردان آسیا با شکست دادن ۳ بر یک چین برای نخستین بار به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت. ایران با این قهرمانی سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان (ژاپن) و رقابت‎های انتخابی المپیک را هم به دست آورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر