2

لخت شدن استاد فرانسوی در برابر دانشجوی مسلمان با حجاب+تصویر

  • کد خبر : 152996
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱

استاد فرانسوی موسسه آموزشی وکلای پاریس، در اعتراض به وجود دختر با حجاب در کلاس خود، لباس هایش را از تن در آورد و در پاسخ اعتراض سایر دانشجویان گفت: « من پیرو مذهب برهنگی هستم».

استاد فرانسوی موسسه آموزشی وکلای پاریس، در اعتراض به وجود دختر با حجاب در کلاس خود، لباس هایش را از تن در آورد و در پاسخ اعتراض سایر دانشجویان گفت: « من پیرو مذهب برهنگی هستم».

لخت شدن استاد فرانسوی در برابر دانشجوی مسلمان با حجاب

« جریکوار لاوارگ»، وکیل و استاد موسسه آموزش وکالت بعد از مشاهده دانشجوی باحجاب در کلاس خود، به دختر مسلمان نزدیک شد و از او خواست تا حجاب خود را بردارد، اما زمانی که با اعتراض دانشجویان رو به رو شد ، کلاس را ترک کرد و به سرعت در حالی که لباس هایش را از تنش در آورده بود به کلاس بازگشت.

رفتار استاد در کلاس باعث دخالت مسوولین و خارج کردن وی از کلاس شد، بعد از آن مدیر موسسه از دختر مسلمان عذرخواهی کرد ، اما استاد مربوطه جدای از عدم عذرخواهی ، تهدید نمود که علیه موسسه ای که به ارزش های کشورش احترام نگذارد، شکایت خواهد کرد.

شفقنا/دختر جوان بعد از این واقعه بر روی پایگاه ارتباط جمعی فیس بوک نوشت: « به تمام کسانی که پوشاک اسلامی را نمی پذیرند احترام می گذارم ، اما بر این باور هستم که حق دارم با حجاب در تمام کلاس ها حضور داشته باشم .»

یکی از دانشجویان بیان کرد: پیشتر نیز دختران باحجاب زیادی در کلاس های ما حضور داشتند ، اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152996

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. واقعاً احمقانه ترین عکس العملی که از یک انسان میشود دید را این مثلاً استاد دانشگاه نشان داده .و دست مریزاد به آن دختر مسلمان و با فرهنگ که در آن کشور اینچنین کاری را کرده .
    زینبی کار کرده …

  2. دم دختره گرم//////////////

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر