1

پرسپولیس مانند یک گوشت قربانی در حال نابود شدن است/ آقایان نمی‌خواهند از این تیم دل بکنند

  • کد خبر : 154238
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

روزها دارن سپری میشن و پرسپولیس بی صاحب مثل گوشت قربونی هر تیکه اش دست یک مدعی بی خاصیت افتاده و در حال نابود شدنه

بازیکن سابق سرخپوشان در اینستاگرامش نوشت: «روزها دارن سپری میشن و پرسپولیس بی صاحب مثل گوشت قربونی هر تیکه اش دست یک مدعی بی خاصیت افتاده و در حال نابود شدنه. هر روز یک خبر بد یک نتیجه بد یک درگیری… دیگه انگاری کار از دست همه خارج شده دلیلشم کاملا مشخصه، آقایون نه دلشون میاد دل از این تیم بکنن چون واسه هرکی بد باشه برای اونها تا حالا بد نبوده و به ترتیب که نوبتشون میشه بدون اینکه کوچکترین ارتباطی به فوتبال داشته باشن یکدفعه انگاری از زیر زمین سبز میشنو جند صباحی میشن مدیر و رئیس و سرپرست این تیم فلک زده و خودشونو معروف میکنن و وقتی سو استفاده تبلیغاتی و مالیشونو کردن دفرار.

و این قصه همچنان ادامه داره حالا هم که گرفتار یه قانون ظاهرا پشتوانه دار خصوصی سازی شدن که هیچ قصدی برای تحقق واقعی این قانون حداقل در مورد باشگاه پرسپولیس ندارن فقط شعار و روش در حال تغییره و سیاست همون هست که بود تا دیروز افراد خودشونو معروف میکردن حالا شرکتهای دولتی و ارگانیه زیر مجموعه خودشونو و انگار نه انگار که با هر روز وقت کشی نه تنها تیمو به سمت نابودی بیشتر پیش میبرن بلکه هزاران نوجوان و جوان عاشق و پرشور رو از فوتبال و ورزش چنان دلزده میکنن که معلوم نیست بجای علاقه به ورزش به چه ناکجا ابادی تغییر مسیر خواهند داد.

من و دیگر پیشکسوتان و البته هواداران نه قسم خورده حسین هدایتی هستیم و نه کارمندان ایشون. اگر فریاد وا مصیبتا سر میدهیم چون دلمون واسه تیممون میتپه و از این بازی کثیف سرکاری خسته شدیم و با چشم خودمون بارها دیده و تجربه کرده ایم تنها سرمایه داری که با جون و دل و از روی هواداری کمک های میلیاردی به تیممون کرده همین اقا بوده چون عاشقه و عشق پرسپولیس چشمانشو کور کرده و گرنه خرید این تیم هیچ توجیه اقتصادی حداقل برای چندسال نخواهد داشت و فقط همین عاشقه که میتونه تیمو بگیره خرج کنه و پاش بسوزه و بسازه تا راهشو پیدا کنه و بس.

بانک ورزش: خواهشا با مردم روراست باشید چه بلاهای جا مانده دیگری هست که میخواید سر تیمشون در بیارید بگید و راحتشون کنید».

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154238

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر