1

شهردار کرمانشاه باید به شورای شهر برای انتخاب جایگزین فرصت بدهد

  • کد خبر : 154614
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهردار کرمانشاه باید به شورای شهر برای انتخاب جایگزین فرصتی ۳ ماهه بدهد

محمد رزم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در مورد استعفای شهردار کرمانشاه اظهار کرد: هر مسئولی که موقعیت شغلی کسب می‌کند، به‌ویژه در بعضی از جایگاه‌ها با رأی مردم به این موقعیت رسیده و در معرض خدمت‌گزاری قرار می‌گیرد و موضوع استعفا نیاز به یک تشریفات خاص و قانونی مختص به خود را دارد.

وی با بیان اینکه کرمانشاه داری چهار هزار آثار تاریخی و دو هزار اثر تاریخی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: کلان‌شهر کرمانشاه تا حدود یک ماه دیگر با موضوع فرا رسیدن سال نو و ورود میهمانان نوروزی مواجه می‌شود و عدم وجود مدیریت شهری مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همچنین در هفته آینده کرمانشاه میزبان دو رویداد بزرگ جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور ۱۲ کشور و مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی با حضور ۲۰ تیم خارجی است که این امر به همکاری مدیریت شهری نیاز دارد.

به گفته رزم، شهرداری در این ایام فعالیت زیادی برای خدمت به شهروندان و مسافران انجام می‌دهد و نیاز به حضور شهردار بر سر کار بوده و در غیر این‌صورت کارها به‌درستی انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: حضور شهردار به‌عنوان عضو اصلی در راستای زیباسازی و آماده کردن شهر و معابر استان و محل اسکان مسافران نوروزی بوده و بهتر است شهردار به محل کار خویش بازگردد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر شهردار استفعا داده باید منتظر تصمیم نهایی شورای شهر باشد، همچنین شورای شهر با صرف‌نظر از علل استعفای شهردار باید هر چه سریع‌تر یک تصمیم اساسی اتخاذ کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر  شهردار علاقه‌ای به ادامه کار ندارد یک فرصت دو الی سه ماهه در اختیار اعضای شورای شهر قرار بدهد که این اعضا بتوانند با یک کار کارشناسی متخصصان امر شهرسازی را دعوت کنند و مصاحبه لازم را انجام بدهند تا به یک جمع‌بندی نهایی برسند.

رزم با اشاره به اینکه انتظار می‌رود در شورای اسلامی شهر کرمانشاه یک تصمیم اساسی گرفته شود، گفت: شهردار با اطلاعاتی که نسبت به پروژه‌ها و موقعیت شهر دارد به کار خود ادامه دهد و موقعیتی را برای شورای شهر فراهم کند تا بتوانند شخصی را انتخاب کنند که توانمند بوده و قصد خدمت‌گزاری دارد.

وی بیان داشت: کرمانشاه جزو ۱۰ استان بزرگ کشور از حیث جمعیت و نخستین استان محروم کشور است و این استان نیاز به همت و تلاش بیشتر مقامات و مسئولان ملی و استانی دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کرمانشاه هشت سال درگیر جنگ تحمیلی بوده و خسارات و ویرانی‌های بسیاری در این دوران به کرمانشاه وارد شده، افزود: جنگ فرار سرمایه‌ها از استان را به همراه داشت، اما بعد از جنگی تحمیلی مسئولان در راستای تلاش و جبران این خسارت‌ها می‌کوشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154614

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر