3

مدعی مالک باشگاه پرسپولیس/از طریق فیفا شکایتم را پیگیری خواهم کرد

  • کد خبر : 155111
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

تغییر نام پرسپولیس به پیروزی و سپس برگردان آن نام یک سری مشکلات را برای سرخپوشان ایجاد کرده است.

به گزارش بانک ورزش، اسماعیل وفایی از جمله افرادی است که سالیان سال ادعای مالکیت پرسپولیس را دارد و بارها به خاطر این مساله به دادگاه رفته و پرونده شکایت او همچنان باز است. او با وجود اینکه تا به امروز به جایی نرسیده، از طریق فیفا و مراجع قانونی پیگیر این موضوع است و قصد ندارد به این راحتی کنار بکشد. این می تواند مانعی بزرگ برای واگذاری پرسپولیس باشد.

البته اصل واگذاری باشگاه مشکلی ندارد زیرا با نام پیروزی (پرسپولیس) ذکر شده است اما اینکه نام پرسپولیس داخل پرانتز ذکر می‌شود جعلی و غیرقانونی است زیرا در زمانی که باشگاه پیروزی آگهی شد سازمان ثبت، نام پرسپولیس را نپذیرفت و این مساله را غیرقانونی دانست اما در همان زمان آگهی را با عبارت داخل پرانتز پرسپولیس منتشر کردند که از آن سال به بعد کسی هم دنبال این مساله نبود.

جالب اینجاست که ۲۳ سال پیش رییس سازمان تربیت بدنی وقت این باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کرد و این تیم به چند نفر فروخته شد.

حالا وفایی سوالی از مدیران وزارت ورزش دارد. چه تضمینی وجود دارد که دولت‌های بعدی این کار را انجام ندهند و مانند امروز تیم ها را مجددا واگذار نکنند؟ در سال ۶۹ دولت اعلام کرد که ۴۹ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را نمی‌خواهد. همان زمان این باشگاه صد در صد به نام من وفایی شده است. آنها حتی در سال ۸۷ با نام پرسپولیس در لیگ والیبال حاضر شدند، در حالی که تیمی به نام پیروزی هم در مسابقات شرکت می کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155111

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر