2

طرح مطالبات افراطی توسط تقی کروبی

  • کد خبر : 155182
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱

تقی کروبی فرزند مهدی کروبی -از سران داخلی فتنه- در مصاحبه‌ای با رادیو بی‌بی‌سی فارسی، عصبانیت خود را از عملکرد دولت با حمله به رئیس‌جمهور کشورمان اظهار کرد.

با وعده رفع حصر پدرم رأی آوردند اما الان هیچ قدمی برای ما بر نمی‌دارند!

گروه سیاسی، تقی کروبی فرزند مهدی کروبی -از سران داخلی فتنه- در مصاحبه‌ای با رادیو بی‌بی‌سی فارسی، عصبانیت خود را از عملکرد دولت  با حمله به رئیس‌جمهور کشورمان اظهار کرد.
تقی کروبی که مقیم انگلیس است، در این مصاحبه با لحنی طلبکارانه گفت: از طرف خانواده ما با مقامات رسمی دولت هیچ گونه تماسی وجود نداشته و این خواست پدر ما بوده که در قبال این موضوع به عنوان خانواده، نباید قدمی با نهادهای قدرت برداریم. حتی ما به قم هم نرفتیم و با مراجع یا علمای قم در این باب صحبت نکردیم. فکر نمی کنم از طرف مهندس موسوی هم چنین چیزی انجام شده باشد، خانواده ها هیچ تماسی با دولت نداشتند.

خبرنگار بی بی سی پرسید: شما در واقع دولت را موظف می دانید که بدون اینکه شما درخواست بکنید پیگیری بکند؟

بولتن/تقی کروبی در پاسخ، ابتدا با بیان اینکه مطالبات افراطی، رفع حصر پدرش را یک مطالبه اجتماعی! ارزیابی کرد، در ادامه مدعی وام دار بودن روحانی به سران فتنه شد و گفت: این افرادی که امروز در دولت هستند وابستگی جناحی به جریان اصلاح طلب یا چپ نداشتند اما به دلیل اینکه سخن و حرف آنها را مطرح کردند با اقبال مواجه شدند. توجه داشته باشیم که روند انتخابات در ۷۲ ساعت آخر تغییر پیدا کرد، یعنی از زمانی که بخشی از بدنه جنبش سبز بخاطر سخن آقای روحانی در باز کردن قفل های کشور،  و مسائل مهم بین المللی قانع شد. این افراد سعی کردند همدیگر را مجاب بکنند که پای صندوق رأی بروند و همین امر موجب شد ۵۰ درصد این مجموعه پای صندوق رأی برود، از این منظر این مطالبه یک مطالبه ملی است، مطالبه خانوادگی نیست که ما دنبال کنیم. مهم این است که دولت بطور شفاف و دقیق بگوید که در ارتباط با تغییر فضای امنیتی و سیاسی کشور دستگاه امنیتی و اطلاعاتی اش چه قدمی برداشته است.

خبرنگار بی بی سی سپس به تأکیدات رئیس‌جمهور در خصوص به یاد داشتن وعده‌ها اشاره کرد، اما فرزند مهدی کروبی مجدداً در یک واکنش هیستریک، گفت: سخنان روحانی سخنان خوبی بوده است اما واقعیت این است که مردم در سطح جامعه، بویژه کنشگران سیاسی، انتظار دارند بعداز گذشته ۱۸ ماه صرفا سخن نباشد بلکه عمل باشد.

وی در بخش دیگری از مصاحبه و در ادامه حمله به دولت و رئیس‌جمهور افزود: از بد حادثه دولت در قبال مسائل بین المللی، مثل پرونده هسته ای، بطور جدی عمل می کند و حتی در آنجا می بینیم منتقدین را تحمل نمی کند اما اصلا نسبت به مسائل داخلی توجه اساسی نمی شود.

کروبی گفت: صرف سخن گفتن روحانی و اراده شخص خودش بطور عام کافی نیست، باید مجموعه دولت بطور جدی قدم بردارد. من فکر می کنم در حال حاضر این موضوعات اولویت دولت نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155182

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر