1

سمت جدید کفاشیان به نفع فوتبال ایران!

  • کد خبر : 155690
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

احتمالا او به خاطر این سمت، قید حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ایران را بزند که این هم از مزایای سمت جدید کفاشیان خواهد بود!

علی کفاشیان با رایزنی‌هایی که انجام داد به زودی به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب خواهد شد. پس از ایجاد منطقه جدید در آسیا به اسم آسیای میانه و حضور فدراسیون ایران در این منطقه، طبق هماهنگی‌های موجود مقرر شده است تا علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال کشورمان به نمایندگی از این منطقه برای نامزدی نایب رییسی ثبت نام کند که به این ترتیب به نظر می‌رسد از حالا نایب رییسی کفاشیان در دور بعدی انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا حتمی باشد.

کفاشیان با روسای فدراسیون های منطقه لابی لازم را انجام داده و احتمال رییس شدنش زیاد است. احتمالا او به خاطر این سمت، قید حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ایران را بزند که این هم از مزایای سمت جدید کفاشیان خواهد بود!

 درحالی که قرار بود مجمع فدراسیون در شهریور ماه امسال برگزار شود اما کفاشیان بار دیگر با خریدن زمان سعی کرد تا برگزاری مجمع را به تعویق بیاندازد. اما حالا قرار است مجمع در هفته اول دی ماه تشکیل شود.

بنا بر گزارش خبرنگار بانک ورزش، رییس فدراسیون فوتبال که از او به عنوان استاد خریدن زمان یاد می شود برگزاری مجمع را از پیش از جام جهانی تا کنون به تعویق انداخته تا در این مدت به خواسته هایش برسد. کفاشیان که قصد داشت پس از جام جهانی از ساختمان سئول برود اکنون بنا به آنچه که به اطرافیانش گفته دو هدف مهم دارد و برای همین است که برابر فشار دولت و منتقدانش مقاومت می کند. یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال این دو هدف را اول جام ملتها که رییس فدراسیون خیلی به نتیجه گیری در آن امیدوار است عنوان کرد و بعد از آن کسب کرسی در کمیته اجرایی ای اف سی تا با کارنامه ای خوب از فوتبال برود.

روز گذشته مسوول دفتر کفاشیان با حضور در سازمان لیگ از قطعی شدن برگزاری محمع در دی ماه خبر داد و به بهروان گفته که اسامی هیات های فوتبال را برای ارسال دعوتنامه آماده کند.

در همین حال شنیده می شود کفاشیان به دنبال این است تا کسی رییس فدراسیون شود که از وی به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون استفاده کند تا عضویتش در ای اف سی به حالت تعلیق درنیاد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155690

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر