2

اطلاعیه‌ی بانک سامان به همکاران ، مشتریان و سهامدران

  • کد خبر : 15600
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۰

به گزارش فارس اعضای هیات مدیره بانک سامان با صدور اطلاعیه‌ای به همکاران،‌ مشتریان و سهامداران این بانک اعلام کردند: همانطورکه اطلاع دارید تبلیغات سوء و اخبار نامساعدی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده موجبات تشویش اذهان را فراهم کرده است، این اخبار و شایعات از دقت و صحت لازم و کافی برخوردار نبوده و […]

به گزارش فارس اعضای هیات مدیره بانک سامان با صدور اطلاعیه‌ای به همکاران،‌ مشتریان و سهامداران این بانک اعلام کردند: همانطورکه اطلاع دارید تبلیغات سوء و اخبار نامساعدی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده موجبات تشویش اذهان را فراهم کرده است، این اخبار و شایعات از دقت و صحت لازم و کافی برخوردار نبوده و شبهاتی را موجب شده است.

هم اکنون، همکاران شما در بانک سامان تلاش می کنند با ارائه گزارش‌ها، اسناد و مدارک لازم و همکاری صمیمانه با مراجع ذیصلاح وظیفه خود را در شفاف سازی ابعاد این رویداد و حفظ منافع بانک به انجام رسانند.

اطمینان می دهیم که بانک سامان همواره خود را مفتخر و متعهد به رعایت ضوابط و مقررات و ملزم به حفظ و صیانت منافع همه افراد ذینفع می داند و این راه را با جدیت ادامه خواهد داد.
وظیفه خود می‌دانیم که از همراهی، همدلی و شکیبایی همه همراهان گرامی سپاسگزاری کنیم. از درگاه خداوند بزرگ استمداد می طلبیم که ما را در این راه سربلند و روسفید نگه دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15600

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر