2

حاج سیدمهدی حسینی قائم مقامی در گذشت +تصویر

  • کد خبر : 15609
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۹

افق به نقل از آینده، مرحوم سید مهدی حسینی قائم مقامی که از چهره های خوشنام و سرشناس تهران و مروج مکتب اهل بیت (ع) بود، روز گذشته به دنبال یک بیماری در بیمارستان سوم شعبان تهران در گذشت. وی که از شاگردان اخلاقی مرحوم آقاسید مهدی قوام ، آیت الله باقر رشاد زنجانی، شیخ […]

افق به نقل از آینده، مرحوم سید مهدی حسینی قائم مقامی که از چهره های خوشنام و سرشناس تهران و مروج مکتب اهل بیت (ع) بود، روز گذشته به دنبال یک بیماری در بیمارستان سوم شعبان تهران در گذشت.

وی که از شاگردان اخلاقی مرحوم آقاسید مهدی قوام ، آیت الله باقر رشاد زنجانی، شیخ مرتضی و شیخ محمد حسین زاهد بود، با وجود تحصیل در علوم دینی و توصیه بسیاری از دوستان خود، ترجیح داد بدون کسوت روحانیت به تبلیغ علوم دینی و معارف اهل بیت برای نسل جوان بپردازد و با کسب اجازه از مرحوم آیت الله حکیم در مجالس مذهبی تهران به وعظ دینی و تفسیر قرآن می پرداخت.

حاج سیدمهدی حسینی قائم مقامی رابطه بسیار نزدیکی با آیت الله حق شناس و حجت الاسلام مجتهدی داشت و بارها مورد تکریم و تجلیل این دو چهره برجسته حوزه علمیه تهران قرار گرفته بود.

مراسم تشییع سیدمهدی حسینی قائم مقامی نواده میرزا ابوالقاسم قائم مقام فراهانی صبح امروز در تهران برگزار و پیکر وی برای خاکسپار به گلزار علی بن جعفر قم منتقل گردید.

مراسم ختم مرحوم حاج سیدمهدی قائم مقامی روز چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ و سی در مسجد فخرالدوله واقع در دروازه شمیران چهارراه فخر آباد برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15609

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر