4

سخنان رهبر ایران را سند رسمی خود قرار می دهیم.

  • کد خبر : 15628
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۰

“نبیه بری” رئیس پارلمان لبنان در سخنان کوتاهی در اختتامیه اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین، اظهار داشت: از سخنان عمیق و پرمعنی رییس جمهور ایران تشکر می‌کنم.وی افزود: دشمنان هیچ گاه تصور نمی کردند که جمهوری اسلامی ایران در پایان قرن بیستم برپا و تأسیس شود. رئیس پارلمان لبنان در بخش دیگری از انقلاب و ملت […]

“نبیه بری” رئیس پارلمان لبنان در سخنان کوتاهی در اختتامیه اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین، اظهار داشت: از سخنان عمیق و پرمعنی رییس جمهور ایران تشکر می‌کنم.وی افزود: دشمنان هیچ گاه تصور نمی کردند که جمهوری اسلامی ایران در پایان قرن بیستم برپا و تأسیس شود.

رئیس پارلمان لبنان در بخش دیگری از انقلاب و ملت ایران که باعث گردهم آمدن روسای پارلمان‌ها در این سرزمین “پاک و طیبه” برای نصرت و یاری رساندن به ملت فلسطین شد، تشکر و عنوان کرد: امکان برگزاری چنین اجلاسی در کشور‌های دیگر نبود و از رهبر ایران به خاطر سخنرانی کامل و مفید و تاریخی درباره مقاومت اسلامی بود، تشکر می کنم و باید بگویم که سخنان رهبر ایران را سند رسمی خود قرار می دهیم.

“نبیه بری” همچنین از سخنان رئیس جمهور تقدیر و تصریح کرد: از علی لاریجانی رئیس مجلس ایران به خاطر برگزاری این اجلاس تشکر می کنم.

وی این کنفرانس را یکی از مهمترین اجلا‌س‌ها دانست و متذکر شد: این اجلاس در شرایط سختی برگزار شد اما توانایی زیادی در جهت برخورد با سختی ها خواهد داشت.

لاریجانی رئیس مجلس نیز خاطرنشان کرد: ما از شما سپاسگزاریم که احساس وظیفه کردید و در این روزها در این اجلاس شرکت کردید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر