2

ابعاد تازه حمله فرماندار خبرساز به یکی از شهروندان!

  • کد خبر : 156463
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

این فرماندار در حالی به مامور مذکور حمله کرده که وی در حال انجام وظیفه و ملبس به لباس مقدس خدمت بوده و موضوع تاسف‌بار این است که این فرماندار به جرم سرعت غیرمجاز توسط این مامور وظیفه‌شناس متوقف شده است.

فرد مضروب توسط فرماندار یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه در وبلاگ شخصی خود به تشریح ماجرای حمله فرماندار به وی، وعده‌های ارائه شده از سوی فرماندار در ازای سکوت و ابعاد مختلف این ماجرا پرداخته است.

چندین ماه قبل فرماندار یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه در حد بین‌المللی خبرساز شد و این خبرسازی نه به‌خاطر خدمتی نو و یا اقدامی خاص در زمینه مدیریتی، بلکه به‌دلیل حمله وی به یک مامور راهنمایی و رانندگی صورت گرفت.

این فرماندار در حالی به مامور مذکور حمله کرده که وی در حال انجام وظیفه و ملبس به لباس مقدس خدمت بوده و موضوع تاسف‌بار این است که این فرماندار به جرم سرعت غیرمجاز توسط این مامور وظیفه‌شناس متوقف شده است.

 

مدتی پس از این ماجرا که واکنش‌های زیادی به‌دنبال داشت، این فرماندار به‌صورت خطرناکی به یک ارباب‌رجوع از شهروندان حمله‌ور شد و مجددا نگرانی در بین مردم این شهرستان شدت گرفت.

 

مدتی پس از این دو اتفاق، شهردار سابق منطقه ۵ شهر کرمانشاه در پی اختلاف با مسئولان دانشگاه پیام‌نور چنان مورد انتقاد برخی افراد تندرو و مشارکتی قرار گرفت که در نهایت عزل شد.

 

شهردار سابق منطقه ۵ به‌دلیل اختلاف‌نظر با مسئولان دانشگاه پیام‌نور در اجرای یک مصوبه قانونی، یک کامیون خاک برای اجرای آن مصوبه قانونی در مقابل دانشگاه خالی کرد که انتقادهای جهت‌داری به وی صورت گرفت.

 

این اقدام شهردار مخالف با حقوق شهروندی، نادرست و اصلا خطرناک برای حیات بشریت اعلام شد و همین افراد معلوم‌الحال کلامی در مورد حملات خطرناک‌تر فرماندار محبوبشان بر زبان نیاوردند.

 

حال که مدتی از این ماجراها می‌گذرد، فرد مضروب توسط فرماندار کذایی اعلام کرده که وعده‌های متعددی از سوی فرماندار به وی در مقابل سکوت داده شده بود.

این فرد در مطلبی در وبلاگ شخصی خود به تفصیل به تشریح ماجرای حمله فرماندار به وی، وعده‌های ارائه شده از سوی فرماندار در ازای سکوت و ابعاد مختلف این ماجرا پرداخته است.

حال سئوال اساسی این است که آیا چنین شخصی شایستگی تکیه زدن بر مسند فرمانداری یک شهرستان شهیدپرور را دارد؟ و آیا دولت تدبیر و امید چنین شخصی و چنین رفتاری را سزاوار مردم می‌داند؟

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156463

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر