1

قابلیت حذف برنامه‌های پیش فرض در Galaxy S6

  • کد خبر : 157503
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲

خریداران تازه ترین گوشی پرچمدار سامسونگ یعنی گالکسی اس ۶ به راحتی می توانند بسیاری از برنامه های از پیش نصب شده بر روی این گوشی را پاک کنند.

خریداران تازه ترین گوشی پرچمدار سامسونگ یعنی گالکسی اس ۶ به راحتی می توانند بسیاری از برنامه های از پیش نصب شده بر روی این گوشی را پاک کنند.

به گزارش  سی نت، این قابلیت به ظاهر ساده بر روی بسیاری از گوشی های پیشرفته هم به راحتی در دسترس نیست و کاربران برای پاک کردن برنامه های متعدد پیش فرض گاهی به شدت به دردسر می افتند.

از جمله این برنامه های پیش فرض و قابل پاک شدن می توان به برنامه های حفظ سلامت، دستیار صوتی، بسیاری از برنامه های همراه گوگل و از جمله نسخه های همراه برنامه های یوتیوب، جیمیل، گوگل پلاس و حتی فروشگاه پلی استور اشاره کرد.

گالکسی اس ۶ هنوز روانه بازار نشده و قرار است در چندین کشور از بیست روز دیگر عرضه گردد. یکی از انتقادهای همیشگی به گوشی های سامسونگ عرضه آنها همراه با انبوهی از برنامه های پیش فرض بوده که حذفشان از گوشی غیرممکن است. تعداد این برنامه ها در گوشی های جدیدتر مانند گالکسی اس ۵ کمتر شده، اما با توجه به نصب پیش فرض بسیاری از برنامه های آندروید گوگل هنوز هم زیاد است.

فارس/اصرار گوگل بر عرضه آندروید همراه با برنامه های پیش فرض باعث شده حتی برخی کاربران آمریکایی از این شرکت شکایت کرده و گوگل را به همدستی با شرکت های سازنده گوشی به منظور عرضه تولیداتشان همراه با این برنامه ها متهم کنند. اتهامی که از سوی هر دو طرف رد شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157503

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر