1

تمدید اعتبار کارت شناسایی ایثارگران

  • کد خبر : 15839
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۳

شورایعالی اداری اعتبار کارت شناسایی ایثارگران (خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران) را از تاریخ اول مهر ۹۰ تا ۲۹ اسفند ۹۱ تمدید کرد و این کارت ها تا تاریخ مذکور نیاز به تعویض یا چاپ مجدد ندارند. به گزارش افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شورایعالی اداری به پیشنهاد مشترک معاونت توسعه […]

شورایعالی اداری اعتبار کارت شناسایی ایثارگران (خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران) را از تاریخ اول مهر ۹۰ تا ۲۹ اسفند ۹۱ تمدید کرد و این کارت ها تا تاریخ مذکور نیاز به تعویض یا چاپ مجدد ندارند.

به گزارش افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شورایعالی اداری به پیشنهاد مشترک معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور ایجاد وحدت رویه و تسریع در ارائه خدمات به ایثارگران مهلت اعتبار کارت های شناسایی ایثارگران (خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران) را تا پایان سال ۹۱ تمدید کرد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران با هماهنگی سازمان ثبت احوال کشور موظف است به منظور ایجاد هماهنگی طی یک ماه نسبت به ارائه برنامه طراحی، تولید و توزیع کارت جدید ایثارگران با رعایت ملاحظات ایمنی به شورایعالی اداری اقدام نماید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15839

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر