3

وام رهن مسکن به دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی

  • کد خبر : 15905
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹

معاون امور فرهنگی و جذب نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به تدوین آئین نامه جذب اساتید گفت: این آئین نامه بخشی از آئین نامه جذب و نگهداشت نخبگان و استعدادهای برتر است که در هفته های اخیر با برگزاری جلسه ای در هیئت وزیران به تصویب می رسد. دکتر سید حسن حسینی امروز در […]

معاون امور فرهنگی و جذب نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به تدوین آئین نامه جذب اساتید گفت: این آئین نامه بخشی از آئین نامه جذب و نگهداشت نخبگان و استعدادهای برتر است که در هفته های اخیر با برگزاری جلسه ای در هیئت وزیران به تصویب می رسد.

دکتر سید حسن حسینی امروز در حاشیه پنجمین همایش نخبگان جوان در پاسخ به خبرنگار مهر با اشاره به تدوین آیین نامه ای در زمینه جذب اساتید افزود: آیین نامه جذب اساتید بخشی از آیین نامه جذب و نگهداشت نخبگان و استعدادهای برتر است. این آیین نامه تسهیلات و شرایط آسان تری برای جذب استعدادهای برتر در دانشگاهها و سایر بخش های کسب و کار فراهم می کند.

معاون امور فرهنگی و جذب نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به زمان تصویب این آیین نامه اظهار داشت: این آیین نامه در انتظار تصویب آن در هیئت وزیران است که در هفته های اخیر با برگزاری جلسه ای این آیین نامه به تصویب می رسد.

وی همچنین با اشاره به تفاوت آیین نامه ودیعه مسکن و وام مسکن اظهار داشت: وام مسکن مبلغی در دو سطح ۵۰ و ۸۰ میلیون تومانی پیش بینی شده است که به صورت ماهانه به بنیاد بازگردانده می شود ولی ودیعه مسکن مبلغی است که برای رهن مسکن به دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی اعطا می شود.

حسینی با بیان اینکه ودیعه وام مسکن پس از پایان تحصیلات دانشجویان بازگردانده می شود توضیح داد: مبلغی که به عنوان ودیعه وام مسکن به دانشجویان داده می شود پس از پایان تحصیل دانشجویان از آنها اخذ می شود ولی وام مسکن به صورت ماهانه به بنیاد بازگردانده می شود.

معاون امور فرهنگی و جذب نخبگان بنیاد ملی نخبگان همچنین از افزایش تسهیلات ازدواج نخبگان کشور خبر داد و یادآور شد: طبق آئین نامه تسهیلات ازدواج استعدادهای برتر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به عنوان هدیه ازدواج به استعدادهای برتر اعطا می شود که این میزان افزایش می یابد و در صورت قطعی شدن مبلغ آن اعلام می شود.

به گفته حسینی تسهیلات ازدواج به کلیه مشمولان تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان اعطا می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر