1

شکایت بازیکنان اسبق فوتسال استقلال از قائم مقام پرسپولیس + سند

  • کد خبر : 160102
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۲۶

۵ تن از بازیکنان اسبق فوتسال استقلال از قائم مقام فعلی باشگاه پرسپولیس و همچنین از باشگاه استقلال شکایت کرده‌اند.

در روزهایی که همه منتظر هستند تا تکلیف باشگاه استقلال در بحث خصوصی سازی مشخص شود بحث بدهی های این باشگاه مسئله ساز شده است. درست است که سازمان خصوصی سازی به دنبال این است که با واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی به نوعی تکلیف بدهی های میلیاردی این باشگاه را مشخص کند اما به نظر می رسد تا این پروسه به سرانجام برسد راه درازی در پیش است به خصوص که استقلال هنوز مشتری ندارد و باید دید در نهایت دولت و وزارت ورزش در مورد این باشگاه چه تصمیماتی می گیرد.

در راستای شکایت هایی که از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به دلیل مسائل مالی می شود ۵ تن از بازیکنان اسبق تیم فوتسال استقلال نیز که از سال ۸۷ با این باشگاه قرارداد امضا کرده اند از این باشگاه به دادگاه شهید بهشتی شکایت کرده اند.

موضوع شکایت این بازیکنان زمانی جالب می شود که بدانید یکی از افرادی که پایش این وسط گیر است و باید در مورد تعهدی که به این بازیکنان داده به دادگاه پاسخ دهد کسی نیست جز محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام فعلی باشگاه پرسپولیس.

شاید برای خیلی ها جالب باشد بدانند که نقش نژاد فلاح این وسط چیست و اصلا مگر نژاد فلاح در بین سال های ۸۷ و ۸۸ در باشگاه استقلال سمتی داشته است؟

مسئله باز می گردد به مدیریت زمان امیرواعظ آشتیانی که در آن زمان محمد حسین نژاد فلاح با توافقی که با باشگاه استقلال می کند مسئولیت مسائل تیم فوتسال استقلال را برعهده می گیرد و طرف حساب بازیکنان فوتسال استقلال به طور مستقیم با نژادفلاح می شود و این او بوده که با بازیکنان فوتسال استقلال قرارداد امضا کرده و البته باشگاه استقلال در مقام جایگاه حقوقی متعهد بوده تا این قراردادها اجرایی شود.

با وجود گذشت چند سال از این قراردادها نه باشگاه استقلال و نه شخص نژاد فلاح اقدامی بابت پرداخت مطالبات این بازیکنان نمی کنند تا سرانجام ۶ تن از این بازیکنان با گرفتن وکیل از باشگاه استقلال و همچنین محمد حسین نژادفلاح شکایت می کنند.

این شکایت از سال ۹۰ پیگیری شده است و یکی از این بازیکنان به نام علی کاظمی موفق می شود سال گذشته مطالبات خود را بگیرد اما ۵ بازیکن دیگر همچنان پیگیر هستند تا مطالبات خود را دریافت کنند.

در زیر می توانید قرارداد سه تن از بازیکنان این تیم را که مشخص می کند با چه کسی در باشگاه استقلال قرارداد امضا کرده اند را مشاهده کنید:

به گزارش فارس، بازیکنان سابق استقلال برای پیگیری شکایت خود خانم سعادتمندی را به عنوان وکیل خود انتخاب کرده اند تا این پرونده را به سرانجام برساند.

سعادتمندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد این پرونده توضیحاتی داد که به شرح زیر است:

قراردادی که این بازیکنان با باشگاه استقلال و آقای نژاد فلاح به عنوان مسئول تیم فوتسال این باشگاه بسته اند هر کدام بیشتر از ۱۵ میلیون تومان نیست که سرجمع این قراردادها به ۱۵۰ میلیون تومان می رسد. از سال ۹۰ این شکایت ها در حال پیگیری است که البته سال قبل علی کاظمی یکی از بازیکنان توانست مطالبات خود را بگیرد اما در مورد ۵ بازیکن دیگر پیگیری ها ادامه دارد. این دادخواست ها در شعب ۵ و ۶ دادگاه شهید بهشتی در حال پیگیری است. این بازیکنان سال ۸۷ با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرده اند که البته مسئول پرداخت این پول آقای نژاد فلاح بوده است.

در واقع در زمان مدیریت آقای واعظ آشتیانی مهر باشگاه در اختیار نژاد فلاح قرار گرفته شده و اکنون با توجه به قانون تجارت در خصوص شرکت ها مسئولیت حقوقی این پرونده هم بر عهده باشگاه استقلال است هم آقای نژاد فلاح. ما اولین دادخواست را به آقای نژاد فلاح فرستادیم اما او اصلا زیر بار این مسئله نرفت در حالی که اکنون هم باشگاه استقلال هم ایشان متعهد به پرداخت این پول ها هستند. از آنجایی که اقای نژاد فلاح را نمی شود پیدا کرد تصمیم گرفتیم از طریق خود باشگاه اقدام کنیم. آقای نژاد فلاح چه زمانی که نماینده مجلس بود و چه اکنون هیچ کسی را برای رسیدگی به این مسئله به دادگاه معرفی نکرد و ما اکنون حکم محکومیت ایشان را داریم. البته محکومیت باشگاه استقلال را هم داریم. در هر صورت ترجیح دادیم این بار به خود باشگاه استقلال مراجعه کنیم. محکومیت آقای نژاد فلاح همان محکومیت باشگاه استقلال است. من به باشگاه استقلال پیشنهاد دادم که از آقای نژاد فلاح شکایت کنند چرا که او در آن زمان قبول مسئولیت کرده بود که این پول ها را پرداخت کند. در واقع او به میزان سهم خود مقصر است.

ما برای رسیدن به مطالبات این بازیکنان مجبور شدیم به زور متوسل شویم و حکم توقیف اموال را گرفته ایم اما خود باشگاه استقلال اکنون می گوید حاضر است که پول این بازیکنان را بدهد. آقای نژاد فلاح آن زمان برای اینکه می خواست نماینده هشتگرد شود از این بازیکنان استفاده ابزاری کرد و با این وعده که آنها برایش کار تبلیغاتی کنند تا وی به مجلس راه پیدا کند آنها را وارد این بازی کرده اما وقتی به مجلس می رود دیگر کاری به این بازیکنان نداشته است و پول قرارداد آنها را هم نداده است. مطمئن باشید اگر اطمینان نداشتم که پول این بازیکنان پرداخت می شود وکالت آنها را قبول نمی کردم. من حتی موفق شده ام بابت قراردادهای این بازیکنان حکم خسارت پرداخت دیرهنگام آنها را هم بگیرم.

به گزارش فارس، باید دید با توجه به شکایت این بازیکنان کار باشگاه استقلال و محمد حسین نژاد فلاح به کجا می رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر