4

آقای وزیر، این لمپن را مردم می‌خواهند

  • کد خبر : 160877
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

در دولتی که در راستای خواست مردم قدم برمی‌دارد و تلاش می‌کند رضایت مردم را جلب کند، وزیری پیدا شده که نظر مردم برای او اهمیت ندارد.

مشرق – وزیر ورزش، درباره کی‌روش که رای ۸۸ درصدی مردم از او حمایت می‌کند حرفهای قشنگی نزد. به او عنوان لمپن داد و او را به طرز عجیبی کوبید. آن هم در شرایطی که گفته‌اند ماندن کی‌روش در این فوتبال قطعی شده. وزیر در شرایطی از مبارزه با فساد حرف می‌ز‌ند که همه می‌دانند در فوتبال داخل ایران چه می‌گذرد و قدمی برای پاک شدن لکه‌های بزرگ فساد در فوتبال برداشته نشده. وزیر از فساد حرف می‌زند ولی در برابر مربیانی که هر فصل بیش از ۲ میلیارد می‌گیرند و پسرانشان پورشه سوار می‌شوند و لمپنیزم را ترویج می‌دهند کوچکترین موضعی نمی‌گیرد. چون قدرت آنها و اراذل کنار آنها «خطرناک» هستند.

وزیر می‌گوید دشمن فوتبال نیست در حالی که از زمان آمدن، تصمیم‌هایش در راه تضعیف این رشته مهم بوده. وزیر به کی‌روش می‌گوید لمپن وارداتی در حالی که قداره‌کش‌ها و اراذل در فوتبال موج می‌زنند و با دستور بعضی آقایان مشهور، شروع به کتک زدن مردم می‌کنند. آقای وزیر، کارلوس کی‌روش لمپن است. به خاطر یک دکمه‌ای که در پیراهنش باز می‌گذارد؛ اما او را به محض آنکه از ایران برود، روی هوا می‌برند. او کارنامه‌ای دارد که در جهان سرشناسش کرده؛ اما لمپن‌های این فوتبال را لیگ افغانستان هم نمی‌خواهد. آنها هر چه اعتبار کسب کرده‌اند فقط برای خودشان بوده نه برای این فوتبال که اگر این گونه بود یک پیشنهاد کوچک خارجی برای آنها می‌آمد. برای شما لمپن‌های وارداتی خوب نیستند، لمپن‌های داخلی خوب هستند که مدتهاست از نان چرب فوتبال، شکم گنده کرده‌ و مردم را از ورزشگاه‌ها فراری داده‌اند. آقای وزیر فقط این را بدانید که شما وزیر دولت تدبیر و امید هستید. بر خلاف نظر مردم حرف نزنید و لطفا کمی محترمانه سخن بگویید. فرمودید کاش آقای سجادی از مجلس رای اعتماد می‌گرفت. ما هم مانند شما چنین حسرتی در دل داریم.

علی جوادی (سردبیر روزنامه خبر ورزشی)

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160877

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر