2

رتبه نخست ایران خودرو در اشتغال زایی و گروه وسایط نقلیه

  • کد خبر : 161267
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

سازمان مدیریت صنعتی، نتایج رتبه بندی شرکت های برتر ایران براساس صورت های مالی سال ۹۲ را اعلام کرد که براساس آن شرکت ایران خودرو علاوه بر این که در گروه وسایط نقلیه و قطعات عنوان نخست را کسب کرد، برترین شرکت ایرانی در زمینه اشتغال زایی نیز معرفی شد. همچنین ایران خودرو در میان شرکت های برتر ایرانی از نظر فروش، جایگاه دهم را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایکوپرس، شرکت ایران خودرو در سال گذشته بیش از ۱۱۲ هزار میلیارد ریال فروش محصولات داشته که براساس رتبه بندی صورت گرفته، پس از ۹ شرکت فعال در زمینه فرآورده های نفتی و موسسات مالی، دهمین شرکت برتر ایران شناخته شد.

 

این میزان فروش درحالی محقق شده است که صنعت خودرو در سال های ۹۱ و ۹۲ شرایط بحرانی را تجربه کرده است. از سوی دیگر شرکت ایران خودرو برای چندمین سال پیاپی با فاصله زیاد نسبت به شرکت های دیگر عنوان نخست اشتغال زایی در کشور را به خود اختصاص داد.

 

براساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی در رتبه بندی شرکت های برتر ایرانی، ایران خودرو درحالی با ۵۱ هزار نفر اشتغال زایی عنوان نخست را به دست آورده که شرکت دوم در این رتبه بندی برای حدود ۳۶ هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

 

شرکت ایران خودرو در گروه وسایط نقلیه و قطعات نیز عنوان برترین شرکت ایرانی انتخاب و معرفی شد.

 

شایان ذکر است، رتبه بندی شرکت های برتر ایرانی از سال ۷۷ از سوی سازمان مدیریت صنعتی آغاز شده که شرکت های برتر ایران براساس ۲۸ شاخص ارزیابی و معرفی می شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161267

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر