2

اظهارات جان کری چراغ سبزی به عربستان برای کشتار بیشتر مردم یمن است

  • کد خبر : 161295
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اظهارات اخیر جان کری در خصوص آنچه “مانع تراشی انصارالله از تمدید آتش‌بس خواند” را در راستای چراغ سبز به عربستان برای کشتار بیشتر مردم یمن دانست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی یمن سبأ، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته‌های عالی انقلاب یمن تاکید کرد که اظهارات وزیر خارجه آمریکا در خصوص ممانعت انصارالله از تمدید آتش‌بس در یمن تاکید کرد که این سخنان در جهت چراغ سبز به عربستان برای کشتار بیشتر شهروندان یمن و ادامه محاصره این کشور است.

وی با استقبال از تمدید مجدد آتش‌بس در یمن گفت : اظهارات جدید وزیر خارجه آمریکا در خصوص انتقال سکوهای موشکی انصارالله به مرزهای نزدیک به عربستان سعودی با گفته‌های سابق مسئولان این کشور در خصوص نابودی کامل مخازن موشکی ارتش و تحقق اهداف حملات عربستان به یمن متناقض است.

محمد علی الحوثی تصریح کرد: «اگر این سخنان صحت دارد پس توجیه آنها برای بیش از ۵۰ حمله طی ۲۴ ساعت گذشته به استان‌های لحج، عدن، الضالع و صعده چیست؟»

الحوثی با اشاره به تجاوزهای مکرر عربستان به یمن گفت که آمریکا در منطقه نقشی بالاتر از سازمان ملل به عربستان داده است و به همین دلیل دائما در تلاش است تا نقش سازمان ملل و تلاش‌های این سازمان در یمن را فلج کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر