2

۳ شهر جدید به نقشه تقسیمات کشورى اضافه شد

  • کد خبر : 16150
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰

هیئت وزیران با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و به منظور تقسیم بهینه منابع و امکانات در نقاط مختلف جغرافیایی کشور با برخی اصلاحات و ایجاد سه شهر جدید در نقشه تقسیمات استان های اصفهان، گلستان، کرمانشاه و کردستان موافقت کرد. به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی […]

هیئت وزیران با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و به منظور تقسیم بهینه منابع و امکانات در نقاط مختلف جغرافیایی کشور با برخی اصلاحات و ایجاد سه شهر جدید در نقشه تقسیمات استان های اصفهان، گلستان، کرمانشاه و کردستان موافقت کرد.

خبرگزاری فارس: 3 شهر جدید به نقشه تقسیمات کشورى اضافه شد

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی و بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده(۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب ۱۳۶۲، روستای طرق از توابع دهستان طرق رود بخش مرکزی شهرستان نطنز پس از تجمیع با روستاهای باغستان پایین، یحیی آباد، کشه، باغستان بالا و آبکشه از توابع همان بخش در استان اصفهان به شهر تبدیل و به عنوان شهر طرق رود شناخته می شود.

همچنین بر اساس مصوبه هیئت وزیران، روستای تاتارعلیا از توابع دهستان دلند بخش مرکزی شهرستان زامیان در استان گلستان به شهر تبدیل و به عنوان شهر تاتارعلیا شناخته می شود.

بر این اساس، روستای ریجاب با روستاهای بان مزاران، دارابی، باباجانی عبدالمحمد، باباجانی شاهمراد و شالان از توابع دهستان بان زرده بخش مرکزی شهرستان دالاهو در استان کرمامشاه تجمیع و به عنوان شهر ریجاب شناخته می شود.

همچنین دهستان حسین اباد شمالی از بخش سارال شهرستان دیواندره منتزع و به بخش مرکزی شهرستان سنندج الحاق می شود.

بخش حسین آباد به مرکزیت روستای حسین آباد جنوبی از ترکیب دهستان های حسین آباد شمالی و حسین اباد جنوبی در تابعیت شهرستان سنندج استان کردستان ایجاد می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16150

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر