1

بارتومئو: آلوس منطقی باشد امضا می‌کند

  • کد خبر : 162370
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

مدیرعامل باشگاه بارسلونا در نشست خبری خود گفت: برای تمدید قرارداد آلوس پیشنهادات خوبی را دادیم، آلوس منطقی باشد امضایش می‌کند.

بارتومئو مدیرعامل باشگاه بارسلونا جلسه اضطراری با دانیل آلوس داشته و از او خواسته تا دیگر به پیشنهادات تیم‌های اروپایی و عربی فکر نکند، به نظر می‌رسد آلوس از این جلسه با رضایت کامل بیرون نیامده و اتفاقا برای آنکه خبرنگاران در جریان باشند هنگام خروج از دفتر نقل و انتقالات بارسلونا در تماسی تلفنی با مدیربرنامه‌هایش با صدای بلند از وی خواسته تا پیشنهادهای مهمش را بررسی کند.

آلوس دلیل اصلی دلخوری خود را بی مهری مقامات باشگاه نسبت به تعهدات مالی قید شده در قراردادش عنوان کرده و معتقد است که باید حداقل دو برابر قرارداد فعلی پول بگیرد. او از چند باشگاه انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و حتی آلمانی پیشنهاد رسمی دریافت کرده و البته پیشنهادات کشورهای عربی نیز در خور توجه بوده است.

فارس/بارتومئو دراین باره تصریح کرد: بارسلونا پیشنهاد خوبی را وارد قرارداد کرده و در کل قرارداد خوبی را تنظیم کرده است، امیدوارم آلوس منطقی باشد و قراردادش را امضا کند، این برای او خوب است و بهتر است بداند که موفقیت اصلی او وابسته به شهرتش در لباس بارسلونا بوده و جدایی از بارسلونا بدترین کاری است که او می‌تواند در این زمان انجام بدهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162370

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر