1

هنوز برای مدیرعاملی استقلال تصمیمی نگرفته ام

  • کد خبر : 162801
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «در این برهه زمانی مربی داخلی بهتر است چون شرایط استقلال را بهتر می شناسد و با فوتبال ایران آشنایی کامل دارد.»

کامران صاحب پناه در خصوص آخرین وضعیت هیات مدیره اظهار داشت: «اطلاع دقیقی از وضعیت هیات مدیره ندارم. امیدوارم هر چه زودتر وضعیت هیات مدیره استقلال مشخص شود تا بتوانیم برنامه ریزی دقیق تری برای آینده استقلال انجام دهیم.»

وی در خصوص اینکه گفته می شود مدیرعامل آینده استقلال خواهد بود خاطرنشان کرد: «من هم این حرف را شنیده ام ولی هیچ کس در این باره با من صحبت نکرده است.»

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که اگر به وی پیشنهاد مدیرعاملی استقلال داده شود قبول می کند یا خیر بیان داشت: «در این باره هنوز تصمیم خاصی نگرفته ام. کار مدیریت خیلی سخت است. من خودم مدیرعامل چند تیم بوده ام و می دانم کار سخت است. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می افتد.»

صاحب پناه در این خصوص که افجه ای گفته هیچ کدام از مصوبات هیات مدیره انجام نشده است، عنوان کرد: «تا آنجا که توانستیم مصوبات را انجام دادیم. از پاداش و جریمه گرفته تا سایر موارد. من به نظرات احترام می گذارم. به هر حال هر کسی نظری متفاوت دارد.»

وی در خصوص اینکه منصوریان با نفت به توافق رسید، تصریح کرد: «منصوریان مربی جوان و آینده داری است و امیدوارم در کارش موفق باشد. با روشن شدن وضعیت هیات مدیره در خصوص آینده استقلال تصمیم گیری خواهد شد تا بالاخره سرمربی این تیم چه کسی باشد.»

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه گزینه داخلی برای سرمربیگری این تیم بهتر است یا خارجی تاکید کرد: «در این برهه زمانی مربی داخلی بهتر است چون شرایط استقلال را بهتر می شناسد و با فوتبال ایران آشنایی کامل دارد.»

صاحب پناه در این باره که خودش در هیات مدیره استقلال خواهد ماند یا خیر، گفت: «ابتدا باید ببینیم وزارت ورزش چه کسانی را برای هیات مدیره جدید انتخاب خواهد کرد.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162801

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر