1

پزشکیان:اگر فعالیت‌های اصلاح طلبان منوط به انتخابات باشد نتیجه نمی‌گیرند

  • کد خبر : 162997
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

وزیربهداشت دولت اصلاحات اعتقاد دارد که اگر فعالیت‌های اصلاح طلبان بخواهد فقط به زمان انتخابات منوط شود قطعا نتیجه‌ای خوبی نخواهد داشت

مسعود پزشکیان،نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در مورد استراتژی اصلاح طلبان برای حضوردر انتخابات مجلس دهم به خبرنگار نامه نیوز گفت:برای هر اقدامی اگر قرار است کسی بیاید و از یک حق و حقوقی دفاع کند نخستین کار این است که خودش عامل به آن کار باشد و دیدگاه و مبانی تئوریکی  داشته باشد که مردم او را به این مسائل بشناسند یعنی نمی شود من نوئی در جامعه یک گونه  رفتار کنم بعد به گونه ای دیگر حرف بزنم زیرا مردم رفتار و گفتار من را می شناسند.

وی اظهار داشت: اگر هر حزب و جناحی که می خواهد سرکار بیاید بتواند رفتارش را با گفتارش و گفتارش را با رفتارش هماهنگ کند و بعد این را از مردم بخواهد قطعا مردم به آنها اقبال خواهند کرد و حرفشان را خواهند پذیرفت .

نماینده مردم تبریز در مجلس بیان کرد: گروه‌ها و جریان‌ها و احزاب اصلاح طلب باید در وهله اول معتقد به شعاری باشند که می دهند و در جامعه به آن مشهور هستند و این معنا  بزرگترین برگ برنده را برای هر حزب و دسته ای بوجود می آورد. بعد از آن دیگر به بحث های تبلیغاتی و شعاریشان برمی گردد که چگونه باشد.  یعنی همان کارهای که ما در حال حاضر انجام می دهم و نتیجه هم نمی گیریم.

وی تاکیدکرد:اگر فعالیت‌های اصلاح طلبان بخواهد فقط به زمان انتخابات منوط شود قطعا نتیجه‌ای  خوبی نخواهد داشت زیرا ما در جامعه زندگی می‌کنیم و بین مردم هستیم و هدفمان از آمدن به مجلس حل مشکلات مردم است و در واقع ما طی زمان و در درون جامعه و با مردم این جامعه بالا می آییم که اگر اینگونه بالا بیایم موفق هستیم ولی اگر بخواهیم فقط در زمان انتخابات بیایم و خودمان را مطرح کنیم و بعد از آن  گم شویم و چهارسال بعد بیایم قطعا نتیجه خوبی نمی گیریم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس یادآور شد:در واقع موفقیت و عدم موفقیت در ثبات و ماندگاری و صداقت است که اگر این سه فاکتور باشد موفقیم ولی اگر فقط برای رای آوردن به میدان بیایم موفق نخواهیم بود.

وی در مورد تشکیل شورای  اصلاح طلبان نیز گفت:شورا  تشکیل دادن بسیار خوب و مثبت است ولی باید مشخص شود که برای چه کارو هدفی است ،شورا  یعنی یک عده عقلا درگیر در مسئله را  دور هم جمع کنند و از آنها نظرخواهی کنند ،اگر ما مشکلی داریم  صاحبان فرایند و کارشناسان آن کار را دعوت کنیم و شورا تشکیل دهیم خوب است البته به شرط آنکه در جهت حل مشکل پیش برویم.

پزشکیان ادامه داد:این شورا باید با حضور کارشناسان و پیشکسوتان باشد مثلا اگر کسی علمی و مهارت و قدرت تحلیل حل مشکل ندارد در ترکیب در هر شورای  باشد قطعا مشورتی که با وی می شود نیز به نتیجه نمی رسد و هرچقدر این سطح بالاتر بیاید و کارشناس تر باشد بهتر است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162997

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر