3

مهماندوست استعفا داد

  • کد خبر : 16471
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۶

رضا مهماندوست پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی تکواندو بزرگسالان ایران گفت: مسئولان فدراسیون تکواندو مرا فریب دادند. سرمربی تیم ملی تکواندو بزرگسالان مردان ایران که امروز خبر استعفایش را به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) داد، اظهار کرد: امروز (شنبه) متوجه شدم از پولی که قرار بود فدراسیون تکواندو بابت حقوق شش ماه […]

رضا مهماندوست پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی تکواندو بزرگسالان ایران گفت: مسئولان فدراسیون تکواندو مرا فریب دادند.

سرمربی تیم ملی تکواندو بزرگسالان مردان ایران که امروز خبر استعفایش را به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) داد، اظهار کرد: امروز (شنبه) متوجه شدم از پولی که قرار بود فدراسیون تکواندو بابت حقوق شش ماه گذشته که حدود ۳۰ میلیون تومان است به من بدهد، مبلغ ۱۷ میلیون به حسابم ریخته‌اند که این مساله بسیار ناراحت کننده است. مسئولان فدراسیون تکواندو از پولی که کمیته المپیک تعیین کرده به مربیان المپیکی بدهد هم زده و نمی‌خواهند آن را بپردازند. پس از این اقدام به ذوالقدری دبیر فدراسیون تکواندو زنگ زدم و گفتم که از همه چیز دست کشیده‌ام و تا جریان حقوقم درست نشود، به سر کارم بر نمی‌گردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این رابطه با پولادگر رییس فدراسیون صحبت کرده‌اید؟ ادامه داد: لازم نبود به پولادگر زنگ بزنم و با او صحبت کنم، چرا که امور مالی فدراسیون هر آنچه لازم بود به من گفت. جای تاسف است که در آستانه المپیک لندن با پرافتخارترین مربی تاریخ تکواندو ایران این گونه برخورد می‌کنند.

رضا مهماندوست در پاسخ به این سوال که چرا قرارداد جدید خود را هفته گذشته امضا کرد، گفت: در قرارداد قبلی مرا فریب دادند و گفتند که بنا، محمدی و باقری هم تنها حقوق پنج میلیونی کمیته ملی المپیک را دریافت می‌کنند و به خاطر اعتمادی که به مسوولان فدراسیون داشتم قرارداد را امضا کردم اما فهمیدم که آن‌ها به من دروغ گفتند. مسوولان فدراسیون برای این که مرا راضی کنند حتی گفتند اگر مدال طلای المپیک را کسب کنم، پاداش خوبی می‌پردازند!

سرمربی مستعفی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که اکنون چه خواهد کرد، ادامه داد: صبر می‌کنم که ببینم چه می‌شود. تنها در شرایطی به تیم ملی بر می‌گردم که ۷٫۵ میلیون تومان حقوق ماهیانه‌ام را بدهند.

وی افزود: مسئولان فدراسیون تکواندو گفتند که افشارزاده موافق این گونه پرداخت بوده و با هماهنگی او این نوع قرارداد تنظیم شده است.

رضا مهماندوست هنوز استعفای کتبی خود را به فدراسیون ارایه نکرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16471

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر