2

هرگونه اظهار نظر خلاف واقع مورد پذیرش خانواده آمنه نیست

  • کد خبر : 16522
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۸:۵۱

خانواده آمنه زنگنه دانشجوی فوت شده دانشگاه صنعتی امیرکبیر دربیانیه‌ای با قدردانی از ابراز همدردی مسئولان و دانشجویان تأکید کردند: مقامات قضایی و مسئولان دانشگاه با مسببان حادثه فوت آمنه برخورد کنند تا در آینده شاهد چنین اتفاق ناگواری که باعث سوء استفاده های گوناگون می شود نباشیم. به گزارش واحد مرکزی خبر ، در […]

خانواده آمنه زنگنه دانشجوی فوت شده دانشگاه صنعتی امیرکبیر دربیانیه‌ای با قدردانی از ابراز همدردی مسئولان و دانشجویان تأکید کردند: مقامات قضایی و مسئولان دانشگاه با مسببان حادثه فوت آمنه برخورد کنند تا در آینده شاهد چنین اتفاق ناگواری که باعث سوء استفاده های گوناگون می شود نباشیم.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، در این بیانیه با درود به ملت سرافراز و شهید پرور ایران اسلامی و روان پاک بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام‌خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی آمده است: از مقامات قضایی و مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر می خواهیم با مسببان این حادثه برخورد قانونی کنند تا در آینده شاهد چنین اتفاقات ناگوار در کشور که باعث بهره‌برداری‌های مختلف می شود نباشیم.

این بیانیه در پایان با آروزی سلامت برای رهبر معظم انقلاب و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده است: هرگونه اظهار نظر غیر کارشناسی و خلاف واقع مورد پذیرش خانواده آمنه نیست.

آمنه زنگنه دانشجوی کارشناسی‌ارشد رشته پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران و فرزند شهید حاج چراغ زنگنه دوشنبه گذشته در حمام خوابگاه درگذشت.

گفته می شود علت این حادثه ، ریختن اسید در لوله‌های فاضلاب و نشت بخار آن بوده که پزشکی قانونی ئر حال بررسی آن است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر