3

هانیه توسلی: گربه بهتر از فرزند است

  • کد خبر : 16794
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۴

صویر هانیه توسلی و گربه اش را دیدیم، این تصویر و مصاحبه ی خبرنگار نشریه ی زرد را خواندیم و تاسف خوردیم که به چه آسانی سبک زندگی غربی در کشور ما نهادینه می شود. تاسف خوردیم از اینکه چرا یک بازیگر مطرح سینمایی بایستی اینچنین نادانسته آب در همان آسیابی بریزد که “فارسی۱” و “من و تو” می ریزند.

تصویر هانیه توسلی و گربه اش را دیدیم، این تصویر و مصاحبه ی خبرنگار نشریه ی زرد را خواندیم و تاسف خوردیم که به چه آسانی سبک زندگی غربی در کشور ما نهادینه می شود. تاسف خوردیم از اینکه چرا یک بازیگر مطرح سینمایی بایستی اینچنین نادانسته آب در همان آسیابی بریزد که “فارسی۱” و “من و تو” می ریزند.

تاسف خوردیم که چرا نشریات ما به جای آنکه برای مصاحبه های خود به سراغ افرادی بروند که حرف هایی برای گفتن دارند و می توانند با تجربیاتشان چراغ راه آیندگان باشند می آیند و همواره با فوتبالیست ها و هنرپیشگانی صحبت می کنند که شاید بیش از حقشان این روزها به آنها توجه می شود.

آری؛ محبت به حیوانات قابل تقدیر است اما نگهداری آنان در منازل شهری امری نکوهیده؛ فاجعه وقتی رخ می دهد که در این مصاحبه می خوانیم که این بازیگر گفته است: “من وقتی خیلی خسته ام و به خانه می آیم، یک بچه گربه را بغل می کنم و احساس می کنم مثل یک فیلتر عمل کرده و انگار محبتش به من بر می گرد!”
وی در پاسخ به سوال خبرنگار این مجله درباره اینکه مگر بچه انسان نیز این حس را به مادر نمی دهد، در مقایسه ای عجیب و استدلالی قابل توجه می گوید: “بچه مسئولیت دارد، وقتی بزرگ می شود یک آدمی می شود مثل ما ولی گربه شبیه ما ریاکار و دودوزه باز نمی شود!”

این دیدگاه فمنیستی که زنان نیازی به مردان ندارند و شوهر نکنند کم بود و اینک این دیدگاه نمی دانم کجایی(!) را که فرزند انسان ریاکار می شود و یک گربه می تواند جای آن را بگیرد پیدا شد.

تمامی هنرمندان و ورزشکاران و تمام افرادی که به نحوی می توانند الگوی جوانان این مرز و بوم باشند بایستی بدانند هر جمله و هر حرفشان تا چه اندازه می تواند بر روی جوانان تاثیرگذار باشد و تا حد امکان در صحبت ها و اظهارنظرات خودشان دقت به خرج دهند./ ارم نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16794

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نمیدانم چرا به این فشر این میزان اهمیت میدهید. عمدتا لا ابالی اند و فراری اولین فرصت کشف حجاب میکنند.
    تمام خزانه را به ایشان حقوق میدهید.
    نمیدانم تصمیمات پرداخت مبالغ از خزانه به این افراد چگونه است و ایا از قانون خدمات کشوری تبعیت میکند یا خیر؟ ظاهرا قانون خدمات خدمات کشوری فقط برای افراد بی دست و پا پیشبینی شده.
    آقای لطف الله فروزنده آیا میدانی که این افراد باید از فروش محصول بتوانند درامد داشته باشند و حرفی برای گفتن در سینما داشته باشند چه داخل چه خارج.
    یا مثل فوتبالیستهای در پیتی به فکر معادل کردن حقوق خود با خزانه با رونالدو از بخش خصوصی اند.
    یک نفر پیدا شود اموزش تصمیم و تخصص به این افراد تصمیم گیرنده خالی کننده خزانه بدهد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر