1

خالکوبی برای زندانیان است!/ از صحبت‌های گل‌محمدی ناراحت شدم

  • کد خبر : 168504
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

از همین جا گلایه خود را به‌ آن‌ها اعلام می‌کنیم و یک نمره منفی در کارنامه آن‌ها ضبط شد. ما انتظار داریم که آن‌ها در مراسمی که کمیته اخلاق از آن‌ها دعوت می‌کند حاضر شوند. ما به دنبال پیشگیری از تخلف هستیم.

علی اکبر محمدزاده در خصوص جلسه کمیته اخلاق با مدیران عامل باشگاه‌ها اظهار داشت: ما یک جلسه هم‌اندیشی و تبیین سیاست‌های کلی کمیته اخلاق را برای مدیران عامل باشگاه‌ها و سرپرستان تیم ها برگزار کردیم که حدود ۲ ساعت به طول انجامید.

رییس کمیته اخلاق ادامه داد: در این جلسه مسائل کلی را به باشگاه‌ها گوشزد کردیم که آن‌ها در قرارداد با بازیکن این موارد را مدنظر بگیرند و آیین نامه کمیته اخلاق را به بازیکنانی که قرارداد می‌بندند، بدهند.

در مورد عدم حضور مدیران عامل استقلال، پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: از همین جا گلایه خود را به‌ آن‌ها اعلام می‌کنیم و یک نمره منفی در کارنامه آن‌ها ضبط شد. ما انتظار داریم که آن‌ها در مراسمی که کمیته اخلاق از آن‌ها دعوت می‌کند حاضر شوند. ما به دنبال پیشگیری از تخلف هستیم.

محمدزاده در خصوص حضور برخی بازیکنان با چهره‌های نامناسب و خالکوبی گفت: ما این مسائل را مدنظر داریم. برخی‌ها می‌گویند چرا کمیته اخلاق به فساد در فوتبال رسیدگی نمی‌کند و فقط به خالکوبی ایراد می‌گیرد در حالی که اینگونه نیست ما هم فساد را مورد نظر خود قرار می‌دهیم و هم به موارد دیگر می‌پردازیم. در بحث فساد پرونده تبانی مس کرمان را رسیدگی کردیم که هنوز این پرونده مفتوح است و ما به شروع تبانی رسیده‌ایم که باید تحقیقات بیشتری انجام شود.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان خارجی و داخلی در مورد بحث خالکوبی با یکدیگر تفاوت دارند گفت: ما به باشگاه‌ها توصیه‌ای داریم که در هنگام بستن قرارداد به بازیکنانشان هشدار لازم را بدهند که اگر خالکوبی و یا مسائل دیگری وجود دارد آن‌ را بپوشانند. دوست نداریم بازیکنانی که به هر حال افراد محبوب جامعه و جوانان به حساب می‌آیند با چهره های غیر مناسب ظاهر شوند. برای ما بازیکن داخلی و خارجی هم فرقی نمی‌کند.

محمدزاده در مورد  اینکه چه تضمینی برای برخورد با این رفتارهاست گفت: ما در مرحله اول به باشگاه ها اعلام می‌کنیم که این موارد را رعایت کنند و اگر کمیته انضباطی باشگاه ها به این مساله رسیدگی کرد ما ورود نخواهیم کرد اما در غیر این صورت تذکر کتبی و یا شفاهی می‌دهیم تاکنون در خصوص خالکوبی رایی صادر نکرده‌ایم. هدف ما مجازات نیست بلکه هدفمان روشن سازی است. در گذشته هم گفته‌ام که خالکوبی برای زندانیان است. شما ببینید یک استاد دانشگاه خالکوبی می‌کند؟! اگر ببینیم که بازیکنان به تذکرات ما گوش نمی‌دهند موارد دیگر را در نظر می‌گیریم.

وی در مورد احضار گل‌محمدی به کمیته اخلاق گفت: سرمربی ذوب آهن یک سری صحبت‌هایی را در مصاحبه‌اش انجام داده بود که برای توضیحات بیشتر او را فرا خواندیم او هم در جلسه حاضر شد و مطالبی را عنوان کرد که من از او ناراحت شدم. تاسف خوردم که چرا او در مصاحبه‌اش چنین مواردی را بیان کرد وقتی بحث فساد را مطرح می‌کنند دیگران فکر می‌کنند چه اتفاقی در فوتبال افتاده. آیا بلندی چمن باعث فساد می‌شود؟! البته او هم عذرخواهی کرد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر