2

لزوم برخورد با فاجعه تلخ فوتبال مشهد که باعث سکته یک مسئول شد

  • کد خبر : 168693
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۳

یک ناهماهنگی یا شاید انتقام گیری سبب شد فاجعه ای جدید در فوتبال ایران رخ دهد.

داریوش سعیدی – خبرگزاری خبرآنلاین؛ تا به حال چنین موردی در فوتبال ایران رخ نداده بود که حالا این هم رخ داده. اینکه اختلاف میان هیات فوتبال و تربیت بدنی استان سبب شود ، مسابقات فوتبال لغو شود. این بار در مشهد در ورزشگاه ثامن را بستند و تیم های ملی ایران و سوریه را به استادیوم راه ندادند تا یک بازی ملی لغو شود.

مشهد که خیز برداشته بود در ۳ ماه آینده برای مدتی نامعلوم و تا زمان تعمیر کمپ تیم ملی به واسطه راه اندازی ورزشگاه امام رضا «ع» میزبان تیم ملی باشد عصر سه شنبه شاهد اتفاقی باورنکردنی بود. چون در خلال برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در مشهد قرار بود این تیم ۴ دیدار بین‌المللی تدارکاتی و دوستانه با تیم‌های سوریه و عراق برگزار کند که براساس آن اولین دیدار از ساعت ۱۹ روز سه شنبه۲۷ مراد باید در ورزشگاه ثامن مشهد بین تیم‌های ملی جوانان ایران و سوریه برگزار می‌شد اما مسئولان برگزاری بازی ، درهای استادیوم را بستند و تیم های ملی دو کشور را راه ندادند.

ایسنای خراسان در این باره می نویسد:« ظاهرا اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به عنوان نهاد مدیریتی مجموعه ثامن به نامه درخواست برگزاری بازی در استادیوم ثامن از سوی هیات فوتبال خراسان تا ساعت ۱۵ روز سه شنبه پاسخی نداده اما در تصمیمی خارق‌العاده در ساعت ۱۶ مخالفت خود را با برگزاری این دیدار در ورزشگاه ثامن اعلام می‌کند که این تصمیم دیرهنگام باعث ایجاد این ناهماهنگی‌ها می‌شود.»

اتفاقی که باعث شده مسئول برگزاری بازی از فرط عصبانیت سکته کند و در بیمارستان بستری باشد. در مشهد ، مهدی برادران مسئولیت هیات فوتبال را بر عهده دارد. او یکی از حامیان جدی علی کفاشیان است و به نظر می رسد این معاون پیشین شهرداری مشهد به دلیل همین حمایت است که حالا در شهرش خیلی حمایت مسئولین ورزش و جوانان استان را ندارد. آنچه اما در مشهد رخ داده ، به هر دلیلی که بوده باید با واکنش تند و جدی مسئولان وزارت ورزش روبرو و با مقصرینش برخوردی تند شود. اتفاقی که بی شک بیشتر از مسائلی چون اشتباهات داوری به حوزه وزارتی ورزش ارتباط دارد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر