1

حمله بازیکنان استقلال به فدراسیون و سازمان لیگ

  • کد خبر : 170266
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰

آرش برهانی و حنیف عمران زاده به افشای رقم قرارداد بازیکنان انتقاد کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرش برهانی و حنیف عمران زاده بعد از برتری ۵گله استقلال مقابل شهرداری سمنان اظهار نظرهایی درباره وضعیت مالی بازیکنان و افشای رقم قراردادها داشتند.

آرش برهانی درباره افشای رقم قرارداد بازیکنان گفت: این کار چه دردی را دوا و چه مشکلی را حل می‌کند؟ برخی از این قراردادها محرمانه بسته شده‌اند و انتشار آنها کار درستی نبود. ضمن این که اگر قرار به افشا است باید در همه رشته‌ها این اتفاق بیفتد نه فقط در فوتبال.

حنیف عمران زاده هم در اظهارنظری مشابه دراین باره گفت: اگر قرار است چنین کاری صورت گیرد پس بهتر است که همه چیز از جمله حقوق وزیر ورزش و معاونانش، کفاشیان و تاج و دیگران هم فاش شود. همه چیز را بریزند وسط تا معلوم شود چه خبر است!

او همپنین درباره مسائل مالی باشگاه گفت: امسال بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و فقط کادر فنی و سرپرستی نگرفته‌اند که امیدوارم به زودی به آنها هم پرداخت شود. آنها که تازه آمده‌اند هم پول گرفته‌اند ولی هنوز طلب قدیمی‌ها باقی مانده است. درست است که مدیرعامل عوض شده اما ما از استقلال طلب داریم و باید به ما پرداخت شود

افشای رقم قرارداد بازیکنان تیم ها مساله ای است که در هفته گذشته بازیکنان پرسپولیس هم اعتراض خود را به آن بیان کرده بودند. این در حالی است که علاقمندان فوتبال و هوداران تیم های لیگ برتری معتقدند همانطور که در همه دنیا رقم قراردادها شفاف است و اعلام می شود، بازیکنان تیم های لیگ برتری ما هم نباید از شفاف سازی فرار کنند و باید رقم قراردادها اعلام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170266

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر