2

پرسپولیس ۲ بار استقلال را ۶ تایی کرده/ استقلال ۱۵ گل به پرسپولیس؟!

  • کد خبر : 170473
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳

یکی از چهره های معترض به قرمزها بود و برای اولین بار در زندگی اش، فاش کرد که استقلال هم یک بار ۸ گل به پرسپولیس زده است.

کری خوانی ها سبک میان رسانه های حامی پرسپولیس و استقلال، این روزها جانِ تازه ای گرفته و این رسانه ها در زرد بودن، بدجوری روی دست هم بلند شده اند. بعد از برگزاری روز شش تایی ها در باشگاه پرسپولیس، که چندان به مذاق رقیب خوش نیامد، برخی از چهره های آبی شروع به واکنش نشان دادن به ماجرا کردند.

 

علی فتح الله زاده، یکی از چهره های معترض به قرمزها بود و برای اولین بار در زندگی اش، فاش کرد که استقلال هم یک بار ۸ گل به پرسپولیس زده است.

 

هدف فتح الله زاده در ابتدا کاملا شوخی بود اما علی جباری حرف او را جدی گرفت و به سبک یکی از کاراکترهای سریال دایی جان ناپلئون، باور کرد که واقعا چنین اتفاقی رخ داده است! حالا روزنامه پیروزی همه جلد امروزش را نیز به ادعایی مشابه اختصاص داده و تاکید کرده که پرسپولیس یک بار دیگر هم در زندان(!)  قزل حضار استقلال را ۶ تایی کرده است!  در این بازی عجیب ادعاها، باید در انتظار جلد جدید روزنامه وزین استقلال بمانیم تا شاید آن ها این بار ادعا کنند زیر آب ۱۵ تا گل به سرخپوشان زده اند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170473

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر