3

علی پروین مسئولیت مدیریت راهبری تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده گرفت

  • کد خبر : 17255
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۹

مطابق حکم مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، مسئولیت مدیریت راهبری تیم فوتبال پرسپولیس به علی پروین واگذار شد و از سرمربی، مربیان و سرپرست تیم نیز خواسته شده تا همکاری لازم را با مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس داشته باشند.   علی پروین به عنوان مدیر تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس منصوب شد. به گزارش ایلنا، علی […]

مطابق حکم مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، مسئولیت مدیریت راهبری تیم فوتبال پرسپولیس به علی پروین واگذار شد و از سرمربی، مربیان و سرپرست تیم نیز خواسته شده تا همکاری لازم را با مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس داشته باشند.

  علی پروین به عنوان مدیر تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس منصوب شد.

به گزارش ایلنا، علی پروین طی حکمی از سوی سردار رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، به عنوان مدیر تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس منصوب شد.

مطابق حکم مدیر عامل این باشگاه، مسئولیت مدیریت راهبری تیم فوتبال پرسپولیس به علی پروین واگذار شد و از سرمربی، مربیان و سرپرست تیم نیز خواسته شده تا همکاری لازم را با مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس داشته باشند.

همچنین سردار رویانیان اظهار امیدواری کرده با توجه به هماهنگی خوبی که بین آقایان حمید استیلی و علی پروین وجود دارد، این همکاری باعث رشد و شکوفایی تیم فوتبال پرسپولیس شود.

در حکم رویانیان مشخص نشده است که پروین مدیر فنی پرسپولیس است یا چیزی فراتر از این. واگذاری مسئولیت ” مدیریت راهبردی تیم فوتبال پرسپولیس به علی پروین “، شاید حکم تازه ای باشد که در فوتبال ایران صادر می شود.

مطابق این حکم، علی پروین نه سرپرست، نه سرمربی و نه مدیر فنی تیم پرسپولیس است بلکه شخصی است که بر کار همه نظارت دارد.

با توجه به حمایت قاطعانه علی پروین از حمید استیلی، منصوب شدن پروین به چنین سمتی را شاید بتوان آخرین تلاش رویانیان برای حفظ استیلی در مقام سرمربی تیم پرسپولیس قلمداد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر