2

مناجاتی: خاکپور به خاطر فشار فراوان مجبور به استعفا شد

  • کد خبر : 172572
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: معلوم نیست چه فشار روانی روی محمد خاکپور وارد کردند که او مجبور شد بعد از قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا از سمت خود کنار برود.

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد استعفای محمد خاکپور از سمت سرمربیگری تیم ملی امید گفت: از این استعفا خیلی تعجب کردم. خاکپور از مربیان خوب و با اخلاق فوتبال ایران است که در دوره بازیکنی دارای کارنامه درخشانی بود و به عنوان مربی هم مدارج مختلف را پشت سر گذاشته است. با کسب قهرمانی تیم ملی امید کارنامه خاکپور بهتر از این نمی‌شود اما نمی‌دانم چه فشاری روی او آوردند که تصمیم گرفته با وجود قهرمانی از سمت خود استعفا کند. از بزرگان فوتبال ایران می‌خواهم با کدخدامنشی مانع از این اتفاق شوند.

وی افزود: واقعا حیف است مربی ایرانی با این کیفیت و توان فنی از تیم کنار برود. خاکپور نشان داده از لحاظ فنی و اخلاقی یک نمونه است. تصمیم او به نفع فوتبال ایران نیست. امیدوارم دلسوزان فوتبال برنامه‌ای در نظر بگیرند و او را از این تصمیم منصرف کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند چه مشکلی باعث شده تا خاکپور استعفا بدهد، خاطرنشان کرد: صد در صد مشکلی وجود داشته است. خاکپور در تیم پاس، تهران الف و تیم ملی بازیکن من بوده است و اخلاق و منش او را به خوبی می‌شناسم. فردی آرام است که شخصیتی به دور از جنجال دارد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که او مجبور شده استعفا بدهد باید دلیل این مسئله مشخص شود و او را راضی به بازگشت کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: کسانی که فوتبال ایران را دوست دارند و از بزرگان هستند خاکپور را راضی به بازگشت کنند. این اتفاق به سود تیم ملی امید است.

خاکپور در مورد اینکه آیا او در این مورد اقدامی می‌کند، تصریح کرد: بنده هم وارد عمل خواهم شد و با خاکپور تماس می‌گیرم تا او را منصرف کنم. به هر حال تیم ملی امید متعلق به کشور است و باید به خاطر تیم ملی ایران که برای خاکپور هم بسیار مهم است این اقدام را انجام دهم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد قهرمانی تیم ملی امید در رقابت‌های غرب آسیا، خاطرنشان کرد: از سال‌های دور هر وقت نام تیم ملی ایران آمده این مسئله باعث نگرانی و ترس تیم‌های فوتبال کشورهای عربی شده است. نام ایران از زلزله هم برای آنها بدتر است. تعصب و مدیریت خوب فوتبالیست‌های ایرانی همیشه مقابل قطر، امارات و عربستان کارساز شده و واقعا وقتی تیم ملی امید به قهرمانی این مسابقات رسید از این موضوع لذت بردم و خوشحال شدم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172572

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر