1

اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن

  • کد خبر : 17275
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۹:۰۶

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن به تحقق سندهای مختلف توسعه در سطوح ملی و استانی کمک می کند. به گزارش افق – مهر، حمید رضا فروزنده تأکید کرد: پایه و اساس برنامه ریزی در هر کشور آمار و اطلاعات بوده و طبق آمار و اطلاعات […]

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن به تحقق سندهای مختلف توسعه در سطوح ملی و استانی کمک می کند.

به گزارش افق – مهر، حمید رضا فروزنده تأکید کرد: پایه و اساس برنامه ریزی در هر کشور آمار و اطلاعات بوده و طبق آمار و اطلاعات دقیق برنامه ریزیها صورت می گیرد.

وی از جمع آوری ۷۰ قلم اطلاعات مطابق با استاندارهای جهانی از طریق سرشماری خبرداد و افزود: در این صورت می توان سطح توسعه یافتگی کشور را ارزیابی کرد.

فروزنده به تغییر ۷۵ درصد اقلام اطلاعاتی دراین سرشماری در مقایسه با سرشماریهای قبل اشاره و تصریح کرد: با توجه برگزاری این طرح به صورت چهره به چهره، اطلاعات دقیق تر و کامل تری تهیه می شود.

وی اطلاع رسانی به خانوادها نسبت به اهمیت سرشماری را مهم برشمرد و گفت: ارتقای سطح دانش مردم در خصوص ارائه اطلاعات دقیق به آمارگیران، باعث بروز کمترین انحراف نسبت به اطلاعات و آمار خانوارها در سرشماری یاد شده می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17275

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر