1

بالاخره یک نفر باید جلوی کی روش را بگیرد / وای به آن روزی که ما تاج هم نداشته باشیم

  • کد خبر : 172795
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

سرمربی گسترش فولاد گفت: «آیا اگر کی روش سرمربی تیم ملی پرتغال هم بود، می توانست اینطور با باشگاه ها رفتار کند؟»

فراز کمالوند درباره تساوی تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: «ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم. اما متاسفانه اخیر برخی مسائل شدیم که اجازه نداد سه امتیاز خانگی بازی را مال خود کنیم. به هر حال باید روند رو به جلو و خوب مان را ادامه دهیم تا بتوانیم در آینده به اهدافی که داریم برسیم.»

وی با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: «ما به واسطه این تعطیلی ۵ بار باید در نیم فصل اول بدنسازی کنیم. یک بار قبل از شروع مسابقات، سه بار در هنگام برگزاری مسابقات و یک بارهم در نیم فصل. آقای کی روش به ما بگوید که آیا اگر سرمربی تیم ملی پرتغال هم بود به او اجازه می دادند که لیگ را تعطیل کند؟ می گذاشتند با ما این رفتار را انجام دهد؟ خدا پدر و مادر تاج را بیامرزد که یک برنامه ریزی درست و حسابی انجام داده که حداقل مربیان می دانند که تا پایان مسابقات باید چه روزی و کجا بازی کنند. این اتفاقاتی که می افتد هیچ ربطی به سازمان لیگ و شخص آقای تاج ندارد.»

سرمربی گسترش فولاد ادامه داد: «تاج هم به واسطه تیم ملی تحت فشار است. فردا روزی اگر کی روش نتیجه نگیرد گردن تاج و همکارانش می اندازد. برنامه تاج بی نقص است اما بالاخره یک نفر باید جلوی کی روش را بگیرد. این طور که نمی شود. او نگاهی از بالا به پایین دارد و نباید این طور باشد. هیچ عنادی با او نداریم اما آیا اگر کی روش مربی باشگاهی بود راضی بود که این طور لیگ تعطیل شود. خواسته من این است که مسئولین فوتبال چند کارشناس استخدام کنند و ببینند آسیب خوردگی کل تاریخ لیگ ایران مثل امسال بوده است؟مگر می شود که در هشت هفته اول این قدر رباط صلیبی پاره شود. اینها را چه کسی باید جواب دهد؟»

کمالوند همچنین گفت: «از این بحث گذشته به باشگاه ها هم ضربه زیادی می خورد. اولین آسیب مسائل مالی به باشگاه هاست. همانطور که مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند، ما در فوتبال هم باید این روند را در پیش بگیریم. تعطیلی های مسابقات باعث بالا رفتن هزینه می شود چون تیم ها هر دفعه باید به اردو بروند. هزینه های خورد و خوراک و ایاب و ذهاب را به آن اضافه کنید. از این گذشته اگر بازی ها روی روال بود الان نزدیک به نیم فصل بودیم.»

وی با اشاره به ناراحتی مربیان لیگ برتری از تعطیلی های لیگ خاطرنشان کرد: «شما نگاه کنید همه مربیان لیگ ناراحتند و این موضوع فقط به فراز کمالوند مربوط نمی شود. علی دایی، یحیی گل محمدی، حسین فرکی و… همه مربیانی هستند که ناراحتی شان را بیان کردند. آقای کی روش! این طور که نمی شود. شما یک نفری جلوی یک لشگر مربی ایستاده اید. ما می گوییم کی روش مربی بزرگی است. مشکلی هم با او نداریم ولی خودش بیاید به ما بگوید ما چطور در شرابطی که بعد از سه بازی لیگ یک ماه تعطیل می شود تیم مان را آماده کنیم؟»

کمالوند در پایان افزود: «من باز هم تاکید می کنم بحث ایجاد شده هیچ ارتباطی با آقای تاج ندارد. از وقتی که او رئیس سازمان لیگ شده همه کارها روی روال انجام می شود. در بحث جوانگرایی اقدامات خوبی انجام شده و همین برنامه ای که براساس نظر سرمربی تیم ملی هم تنظیم شده برنامه خوبی است. برای اولین بار از زمانی که تاج به سازمان لیگ آمده برنامه سالیانه داریم. بازی ها در سطح استاندارد برگزار می شود. وای به آن روزی که ما تاج هم نداشته باشیم. الان باید یک فکر اساسی انجام دهند و این معضل را حل کنند. حرف آخرم این است که اگر تاج در این فوتبال نبود فوتبال ما نابود می شد.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172795

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر