1

پرونده برجام بسته شود/ از حالا به بعد باید مراقب بود برجام دقیق اجرا شود

  • کد خبر : 174531
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

به نظر بنده موضوع توافق برجام دیگر تمام شده است لذا از حالا به بعد باید مراقب بود با اجرای دقیق برجام ،نقطه نظرات مقام معظم رهبری رعایت شود و در این چارچوب پیش برود تا بتواند منافع جمهوری اسلامی ایران را تامین کند.

 

 باید پرونده برجام که مورد تایید مشروط رهبری هم قرار گرفته ،بسته شود .
حمیدرضا آصفی،سخنگوی سابق وزارت امور خارجه در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری آریا درواکنش به اظهارات روز گذشته ظریف درخصوص موضوع نفوذ که گفته بود ما هم نگران نفوذیم و مطیع رهبری هستیم ،اظهار داشت:به نظر بنده موضوع توافق برجام دیگر تمام شده است لذا از حالا به بعد باید مراقب بود با اجرای دقیق برجام ،نقطه نظرات مقام معظم رهبری رعایت شود و در این چارچوب پیش برود تا بتواند منافع جمهوری اسلامی ایران را تامین کند.
وی تاکید کرد:اگرچه موضوع هسته ای در اوضاع کنونی جمهوری اسلامی ایران موضوع مهمی است اما نباید این مساله تمام هم و غم فعالان سیاسی،گروهها و مخالفین شود .
آصفی اظهار داشت:بنده معتقدم تمرکز بیش از حد روی موضوع هسته ای از همان ابتدا شاید یک مقدار بیش از اندازه بود چراکه ما در شرایط خاص منطقه قرار داریم و باتوجه به اوضاع عراق، سوریه ،یمن و مساله تروریسم و زیاده خواهی های آمریکا اگر بیش از حد به یک موضوع پرداخته شود ما را از دیگر مسائل مهم غافل می کند .
وی تاکید کرد:باید پرونده برجام که یک توافقی بوده و مورد تایید مشروط رهبری هم قرار گرفته ،بسته شود .ما درحال حاضر ضمن اینکه باید تلاش کنیم توافق به درستی اجرا شود باید توجه کنیم آمریکا و استکبار علاقمندند جناح های داخلی را به هم مشغول و درگیر موضوعات فرسایشی داخل کنند تا نسبت به مسائل بین المللی آنچنان که باید توجه نداشته باشند.
سخنگوی سابق وزارت امور خارجه گفت:من فکر می کنم  با توجه به اینکه انتخابات اسفندماه را در پیش رو داریم  و این انتخابات تحول بزرگی درعرصه سیاسی کشور در چهارسال آینده را شکل خواهد داد بنابراین ما به یک همدلی میان همه گروهها نیاز داریم تا انشاالله منافع کلان کشور در همه زمینه ها تامین شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=174531

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر