1

اقدام زشت آمریکایی ها علیه ملی پوش ایران!

  • کد خبر : 174654
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

علیرضا حقیقی از کارشکنی عجیب برای غیبتش در بازی با گوام می‌گوید.

علیرضا حقیقی بازی با گوام را از دست داد‌؛ این هم به خاطر کارشکنی آمریکایی‌ها بود. درباره کاری که با او کرده‌اند، توجیهی وجود ندارد. ویزای حاج‌صفی را ندادند، همین‌طور ویزای سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را. ولی مسئله حقیقی با دیگران متفاوت بود. به او ویزا داده بودند و با کارشکنی تمام، همان ویزا را باطل کردند تا نتواند همراه تیم‌ملی به گوام برود‌؛ انگار پس از صدور ویزایش تماس گرفته بودند که نباید همراه تیم‌ملی به این کشور برود!

 

اگر ویزای او صادر نمی‌شد، بحث فرق می‌کرد ولی حالا همه چیز ناگفته پیداست. علیرضا حقیقی هم از اتفاقی که برایش افتاده، بهت‌زده است. او اولین لژیونری بود که برای گرفتن ویزایش اقدام کرد. او به محض اینکه از هند به روسیه برگشت، به کمک مسئولان روبین کازان مدارکش را برای گرفتن ویزا آماده کرد: «من خیلی زود اقدام کردم و به جرأت می‌توانم بگویم مو لای درز مدارکم نمی‌رفت. کوچکترین مشکلی نداشت و به خاطر همین ویزایم را صادر کردند.»

 

علیرضا بعد از کنفرانس مطبوعاتی دیروز، در این باره به خبرورزشی توضیح داد: «به من ایمیل زدند که ویزا آماده است، من هم یکی از دوستانم را فرستادم تا آن را بگیرد، منتها به او گفته بودند ویزا آماده نشده است. می‌خواستند پاسپورت را برگردانند که گفتم به چه درد من می‌خورد. پیش‌‌تان بماند تا ویزایم را بدهید.»

 

پس از آخرین بازی روبین کازان، انتظار حقیقی برای دریافت ایمیل از سفارت آمریکا بی‌نتیجه بود. او دو راه داشت‌؛ اینکه بماند و بازی با ترکمنستان را از دست دهد و یا اینکه به ایران برگردد و قید ویزای آمریکا را بزند: «راستش روز آخر به سفارت آمریکا رفتم و گفتم اگر ویزا آماده نشده، حداقل پاسپورتم را بگیرم و به ایران برگردم تا بازی با ترکمنستان را از دست ندهم. وقتی پاسپورتم را گرفتم در کمال تعجب دیدم که ویزایم برای آمریکا صادر شده است.» پس چرا او حالا نمی‌تواند همراه تیم‌ملی به گوام برود؟ «اما عجیب‌تر این بود که روی آن را خط‌خطی کرده بودند! یعنی ویزایم باطل شده بود. حالا اینکه چرا چنین کاری کرده‌اند، برایم سؤال بی‌جوابی بود. وقتی هم پرسیدم به من پاسخ درستی ندادند.»

 

دروازه‌بان تیم‌ملی دیروز همچنان در کنفرانس مطبوعاتی‌‌اش درباره حواشی اخیر که در فوتبال ایران پیش آمد، حرف‌هایی زد. او گفت: «خوشبختانه یا متأسفانه در ایران نیستم و حواشی را زیاد دنبال نمی‌کنم. سرم به کار خودم است و تمام تمرکزم این است که برای باشگاهم مؤثر باشم و زمانی که به تیم‌ملی می‌آیم، دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم. من در جریان حواشی نیستم و نمی‌توانم راجع به این مسائل اظهارنظری داشته باشم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=174654

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر