1

تلاش مسئولان استقلال برای جذب بازیکن مدنظر مظلومی

  • کد خبر : 174916
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

سرپرست باشگاه استقلال گفت:در فضایی آرام کرار را کنار می گذاریم.

بهرام افشارزاده پیرامون اتفاقات و حاشیه هایی که در این تیم وجود دارد صحبت کرد.

 

وی اعتقاد داشت در فضایی که تیم به دور از حاشیه و جنجال کارش را پشت سر می گذارد و در لیگ برتر و جام  حذفی مدعی قهرمانی محسوب می شود مصاحبه هایی که از مجموعه استقلال بر می آید یک خودزنی بزرگ است و به تیم ضربه می زند او می گوید نباید این مصاحبه ها در استقلال صورت گیرد. من تعجب می کنم از این مصاحبه ها و امیدوارم تمام شود.

 

* از نشست امروز شما با چهار بازیکن استقلال شروع می کنیم. آرش برهانی، حنیف عمران زاده، سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدینی به وزارت ورزش آمدند و با شما حرف زدند.

 

این یک نشست خودمانی بود که در فضایی صمیمانه برگزار شد.برخی بازیکنان آمدند تا با من صحبت کرده و دیداری تازه کنیم. این نشست نه برای ناراحتی و نه برای درخواست و نه برای چیز دیگری بود. اینکه آنها آمده باشند تا با مدیرعامل استقلال حرف بزنند چیز بدی محسوب نمی شود و اتفاقا خیلی خوب است. درب اتاق من به روی همه باز است و هرکدام از اعضای تیم که تشریف بیاورند با روی باز می پذیرم.

 

* خود این بازیکنان گفته اند برای تشکر نزد افشارزاده رفتیم.

 

خب. این چیزی است که خودشان گفته اند. من نیز نه تنها از این نفرات بلکه از مجموعه استقلال، کادر فنی، بازیکنان که واقعا تلاش کردند و مرد و مردانه برای موفقیت استقلال زحمت می کشند تشکر می کنم. این هدف بزرگ برای باشگاه استقلال است تا بتوانیم پاسخی شایسته به هوادارانی بدهیم که همواره حامی تیم محبوب شان بوده اند. من همیشه یک موضوع را رعایت کرده ام و آن راستگویی و صداقت با بازیکنان و مربیانی بوده است که با آنها کار کرده ام. آنهانیز وقتی متوجه می شوند مدیر تیم شان حقیقت را می گوید و با آنها رک و راست است ارتباط خوبی پیدا می کند. همه بازیکنان استقلال را مثل فرزندان خودم دوست می دارم.

 

* این روزها برخی از مدیران امروز و دیروز باشگاه علیه هم مصاحبه می کنند. فکر نمی کنید این مصاحبه ها به استقلال ضربه می زند.

 

خب من این موضوع را نمی پسندم. اینکه اعضای هیات مدیره این چنین مصاحبه هایی را انجام دهند درست نمی دانم. هیات مدیره سخنگو دارد، باشگاه سخنگو دارد و این مسایلی که مطرح می شود نباید مطرح شود. این مصاحبه ها خودزنی است. به نظر من در این فضایی که تیم پشت سر می گذارد نباید چنین مصاحبه ها و بحث هایی مطرح شود و من امیدوارم اعضای هیات مدیره استقلال از این مصاحبه ها دیگر انجام ندهند. استقلال بیش از هر زمان دیگری به آرامش و حمایت نیاز دارد. بهتر است به جای مصاحبه های حاشیه ای از تیم حمایت شود و از این پس امیدوارم دیگر چنین مصاحبه هایی انجام نشود. همانطور که  گفتم این مصاحبه ها خودزنی است.

 

* به عنوان مدیرعامل استقلال فکر می کنید صدرنشینی این تیم تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

 

ما کار خود را با قدرت انجام می دهیم و به دنبال حفظ این صدرنشینی هستیم. به خوبی می دانیم کار سختی را پیش رو داریم. اما برنامه ای که داشته و خواهیم داشت را جلو می بریم و با تمام وجود به دنبال حفظ موقعیت کنونی مان در جدول هستیم. البته تیم های دیگر نیز دنبال استقلال هستند و مدعی و رقیب ما محسوب می شوند. این تیم ها برای ما قابل احترام هستند.

 

* ماجرای جاسم  کرار به کجا کشیده شد؟ واقعا او را اخراج شده بدانیم؟

 

در این باره حرف هایم را زده ام. طبق برنامه ریزی ما این بازیکن را می خواهیم کنار بگذاریم و ظرف روزهای آینده جلساتی خواهیم داشت تا این اتفاق در فضایی آرام و به دور از حاشیه رخ دهد. قرار بر این بود با مدیر برنامه هایش نشستی را برگزار کنیم و این نشست به زودی اتفاق خواهد افتاد تا هر اتفاقی که می افتد در فضای دوستانه باشد.

 

* پرویز مظلومی بازیکنی می خواهد در حد کرار می توانید خواسته او را انجام دهید؟

 

ما به دنبال این هستیم تا بازیکن مورد نظر سرمربی استقلال را جلب کنیم. او هرآنچه را که صلاح بداند به ما اعلام می کند و باشگاه تلاش خود را برای جذب مهره مورد نظر سرمربی انجام می دهد.

 

* مظلومی به شما لیستی داده است؟

 

هنوز نه. به طور مکتوب چیزی در اختیار بنده قرار نگرفته است و اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد در نیم فصل می افتد. ضمن اینکه برای موفقیت استقلال هر کاری را انجام خواهیم داد.

 

* گزینه هایی همچون ایمان مبعلی، بختیار رحمانی و … مطرح می شود.

 

هنوز چیزی قطعی نیست و همانطور که گفتم گزینه ای به صورت مکتوب در اختیار من قرار نگرفته است.

 

* نظرتان درباره جریمه معاون استقلال از سوی کمیته انضباطی چیست؟

 

در این باره به زودی جواب خواهیم داد.

 

* یعنی بیانیه می دهید؟

 

اجازه بدهید این موضوع را مورد بررسی کامل قرار بدهیم بعد در باره اش تصمیم می گیریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=174916

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر