1

حمله مایلی کهن به کی روش و عادل فردوسی‌پور/ او ماهی ۵۰۰ میلیون تومان می‌گیرد!

  • کد خبر : 176847
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

محمد مایلی کهن در بدو ورودش به ایران دوباره به کارلوس کروش حمله کرد.

مدیر فنی تیم ملی امید ایران که همراه با این تیم به اردوی ترکیه رفته بود، در بدو ورودش به ایران در مورد این اردو گفت: ما یکی دو مشکل داشتیم. از جمله مصدومیت یکی دو بازیکن که همراهمان بودند ولی مصدومیتشان برطرف شد. منصوریان این بار کم لطفی کرد. انتظارم از او بالاتر بود. از او انتظار داشتم مثل دوره‌های قبل همکاری کند.
مایلی کهن حمله ای هم به کارلوس کروش کرد و در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری یک جلسه، مشکل او و کروش از بین می‌رود؟ گفت: ما اصطکاکی نداشتیم. همیشه پاسخگو بوده‌ایم. کشور و مردم مان را بیشتر از خیلی‌های دیگر دوست داریم. وقتی قرار است این همه هزینه کنیم باید به بندهای قرارداد هم عمل شود. هر دفعه یک سناریو می چینند و ما بدهکار می شویم و کروش طلبکار. او ماهی ۵۰۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد و تا جایی که من می‌دانم کلا یک و نیم ما می‌تواند مرخصی برود نه ۸ ماه.
او درباره انتقادی که کاشانی از کروش در برنامه نود کرد گفت: این انتقاد درست است. البته عادل خان می‌تواند هر گاه که خواست برنامه خودش را هدایت کند. اجازه نمی‌دهد دیگران از حق و حقوق خودشان دفاع کنند. او گفته که من عناد دارم. می‌داند عناد یعنی چه؟ این زمینه تخصصی من است نه فردوسی‌پور. من بیش از ۴۰ سال در کلیه ورزش‌ها بوده ام و مراحلش را طی کرده ام. پس من می‌توانم نظر بدهم. می‌گویند کمپ تیم ملی خوب نیست. خواهش می کنم اکثر اردوهای تیم ملی بزرگسالان را بروید و ببینید. چرا چند بار به آفریقای جنوبی رفته ایم؟ آیا زمین‌های آنجا بهتر از زمین های ماست؟
مایلی کهن در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست مشابه کلاس‌های دروازه بانی که دن گاسپار برگزار کرده بود را کروش هم برگزار کند گفت: نه. کلاس دن گاسپار را هم به خاطر من گذاشتند. چون گفته بودم گاسپار دروازه بان نبوده و کارش این نیست. کروش خودش دروازه بان بوده. یکی از مهم ترین فاکتورهای یک دروازه بان به قدش است ولی گاسپار این فاکتور را ندارد. تا جایی که من می دانم گاسپار یک معلم ساده در آمریکا است و ۴-۵ بلیت فرست کلاس از پول مملکت ما می‌گیرد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176847

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خاک بر سر فوتبالی که مدیر فنی تیم امیدش محمد مایلی کهن باشه.من نمی دونم ایشون بعد سال ۱۹۹۶ چه موفقیتی بدست آورده که این همه ادعا می کنه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر