1

منِ پرسپولیسی نباید به استقلال می رفتم / می دانم هنوز هواداران من را نبخشیده اند

  • کد خبر : 177777
  • ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

بازیکنان سابق تیم ملی گفت: «من به خاطر بازگشت به تیم ملی به استقلال رفتم و صراحتا می گویم که این تصمیم من یک اشتباه بزرگ بود.»

مهرداد اولادی درباره وضعیت خودش اظهار داشت: «اول فصل از یکی، دو تیم پیشنهاد داشتم اما وضعیت مالی این تیم ها بسیار نامناسب بود و پیش بینی می کردم که با مشکلاتی روبرو باشند. حدس من درست بود و هم اکنون می بینیم که بسیاری از بازیکنان این تیم در میانه های فصل از این تیم جدا شدند.»

وی افزود: «بیرون ماندن و بازی نکردن برای یک فوتبالیست بسیار سخت است من هم شرایط سختی را این روزها پشت سر می گذارم. اما روزی دو جلسه تمرین می کنم تا آمادگی بدنی خود را حفظ کرده باشم. دو مربی گرفتم و با یک مربی کار بدنسازی می کنم و با یک مربی دیگر تمرینات با توپ و هوازی انجام می دهم از نظر آمادگی در فرم خوبی هستم و فقط باید در شرایط مسابقه قرار بگیرم.»

اولادی تصریح کرد: «خدا را شکر می کنم و بنده ناشکری نیستم از فوتبال به خیلی جاها رسیدم اما حسرت می خورم که چرا بعدا تصمیمات اشتباهی گرفتم و مسیر را نادرست طی کردم بااین وجود بسیار تلاش می کنم تا به میادین فوتبال بازگردم و خیلی چیرها را ثابت کنم.»

وی در ادامه گفت: «من فقط چهار پنج ماه است که بازی نمی کنم و فصل قبل در تیم ملوان بودم و چون در گوش چپ و راست و حتی هافبک نفوذی از من استفاده می شد آمار گلزنی ام کم بود اما فصل بدی را پشت سر نگذاشتم. من به خاطر بازگشت به تیم ملی به استقلال رفتم و صراحتا می گویم که این تصمیم من یک اشتباه بزرگ بود. من از پایه ها در پرسپولیس بودم و از پرسپولیس به تیم ملی رسیدم، به محبوبیت رسیدم، لژیونر شدم سپس در الشحانیه امارات بازی کردم و نباید به عنوان یک پرسپولیسی باسابقه به تیم رقیب می رفتم.»

وی ادامه داد: «تصمیم من برای رفتن به استقلال اشتباه بزرگی بود باز هم از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم و امیدوارم آنها من را ببخشند هر چند که هنوز آنها من را نبخشیدند و واکنش هایشان نشان می دهند از من رنجیده خاطر هستند. هواداران پرسپولیس حق دارند و امیدوارم بدانند که هر انسانی اشتباه می کند و من هم اشتباه بزرگی کردم البته برای تیم استقلال احترام قائل هستم اما خودم را یک پرسپولیسی می دانم و نباید به تیمی می رفتم که هواداران انتظارش را نداشتند.»

اولادی در پایان گفت: «سخت تلاش می کنم که آمادگی ام را حفظ کنم و انشاءالله که در نیم فصل بتوانم با تیمی به توافق برسم و در بازگشت به میادین خیلی چیزها را بار دیگر ثابت کنم.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177777

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر